evilla Skrevet 30. juni 2007 #1 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva bruker dere som gjestebok? Bok der gjestene skriver kun navnet sitt, eller navn pluss hilsen, eller navn, hilsen og bilde av gjest (polariod).. Eller har dere andre ting gjestene skriver/tegner/maler på? Lurer sånn på hva jeg skal ha, og ønsker å høre om dere har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_mia Skrevet 30. juni 2007 #2 Del Skrevet 30. juni 2007 Akkurat det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Og jeg gifter meg om en uke.. Men kan kanskje kjøpe en fin bok med blanke ark eller noe å ha som gjestebok.. Så de hadde noen STORE brudekort på bokhandelen til 99 kr, hun som jobbet der sa at det kunne brukes til å skrive navn og hilsener på, og gjerne lime inn noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 1. juli 2007 #3 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi skal ha kvadratiske ark 10*10, av forskjellige struktur, farge og kvalitet. Fargene går igjen som temaet vårt. Har kjøpt papir på Norway design. Der har de mye spesielt. På hvert ark skal vi ha et stempel av vårt monogram. Og så stabler vi bare arkene litt sånn tilfeldig oppå hverandre, og legger de ved siden av noen blomster og lys, på gavebordet Der skal folk få vite at de kan skrive en hilsen om de vil. Etterpå kommer vi til å feste arkene inn i en bok med forkjellige bilder av gjestene, tekster, osv fra bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juli 2007 #4 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi har kjøpt et scrapbooking-album med plass til bilde av oss frempå. Første sidene blir brukt til gjestebok, resten blir brukt til å lime inn bilder. Kjøpte albumet på Nille til under 50kr. Følger med fotohjørner, og arkene virker solid og av god kvalitet Det er i fargen sort, men de hadde andre farger også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente:) Skrevet 1. juli 2007 #5 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg lager bok som jeg scrapper for- og bakside på. Holder akkurat nå på med 2 stk. Til vårt eget bryllup lager jeg et stort album 12 x 12 tommer, hvor det skal være plass til bilde av hver gjest/par der de kan skrive hilsen ved siden av bildet. Det andre albumet er til ei venninnes bryllup. Det er ca 20 x20 cm og permene er i papp som jeg kler med pyntepapir og div tekst/bilder og stæsj. Hun ville ha ei bok hvor det kun var plass til hilsninger:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 1. juli 2007 #6 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi kommer også til å legge ut blanke kort som vi i ettertid limer inn i album sammen med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montana Skrevet 1. juli 2007 #7 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi har kjøpt små kort på Norway Designs i samme papirkvalitet og farger som vi har brukt på resten av bordkortene, hefter til meny etc. Disse legger vi i en liten kurv på gavebordet. Ved siden av har vi en større kurv, samt penner. Gjestene skriver en liten hilsen eller bare navnet sitt på et kort og legger det i den større kurven. Når vi senere lager albumet fra bryllupet, limer vi kortene inn i albumet ved siden av bilder av de som har skrevet hilsen. Da får vi hilsene spredt litt rundt i albumet, og i tilknytning til bilder av de gjestene som har skrevet hilsenen. Ser liksom for meg at en gjestebok fort bli stående i bokhylla og ikke like hyppig tatt fram som albumet. Synes det er hyggelig å ha begge deler samlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaM Skrevet 1. juli 2007 #8 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har kjøpt samme boka som Darkness. Koster 45 kr på Nille. Den er blå hos oss. Den blir brukt som gjestebok og bildealbum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjempemange gode tips. Har sett at de har gjestebøker på bryllupsbutikken.no. Men ser ut til at dette bare er linjer til å skrive navn på. Ikke plass til hilsnener? Kjempegod ide med litt store kort der de som vil kan skrive en hilsen, og at jeg i ettertid kan lime inn i album, fordi det er som du sier kjekkere hvis en kan samle alt i et album. Jeg skal også scrappe et album i ettertid...med bilder og diverse info... Hva er Norway Design, og hva er adressen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 1. juli 2007 #10 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva er Norway Design, og hva er adressen deres? Norway Designs - Stortingsgt. 28 0161 OSLO (rett over veien for Nathional Theateret stasjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 1. juli 2007 #11 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi kjøpte ei gjestebok med blanke sider. Først i boka er det litt om forlovelsen med bilder, så skal gjestene skrive navn og en hilsen. Sist i boka skal vi ha bilder fra dagen. Boka betalte vi 179,- for på Libris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dinah Skrevet 1. juli 2007 #12 Del Skrevet 1. juli 2007 *notere gjestebok på gul post-it lapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 1. juli 2007 #13 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi har kjøpt en "gjesteramme" En bilderamme hvor vi skal plassere et bilde av oss i midten og rundt kan alle være gjester skrive en liten hilsen, så kan vi ha rammen på veggen som et godt minne Wedding Signature Frame (den er mye større enn hva bildet gir uttrykk for!) Vi er veldig fornøyde! Det er flere sider på nettet som selger slike! Kan jo også lage en selv! Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi har kjøpt en "gjesteramme" En bilderamme hvor vi skal plassere et bilde av oss i midten og rundt kan alle være gjester skrive en liten hilsen, så kan vi ha rammen på veggen som et godt minne Wedding Signature Frame (den er mye større enn hva bildet gir uttrykk for!) Vi er veldig fornøyde! Det er flere sider på nettet som selger slike! Kan jo også lage en selv! Kath Oj, den var stilig!! Har også vært i et bryllup der det kun lå et lerrete pluss maling, slik at alle gjestene skulle male litt hver på lerrete..men vet ikke om jeg syns det er en så veldig god ide, da det kan bli mye tull....og ikke så veldig fint resultat til å henge på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 1. juli 2007 Før var det jo vanlig med en kjevle, der alle gjestene skrive navnet sitt på....sånn en har jaffal foreldrene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå