Gå til innhold

Å holde lenge

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en mann. Som mye kan.

Han holder ut,

uten klaging og sut.

Han kan holde på i timer-

og tilfredstiller så det kimer.

Han er aldri noe egoist

Det skal vere sikkert å vist.

Neida.. slutt på diktinga . Dette er seriøst. men jeg er så glad!

Funnet en gutt som holde rpå så lenge. han setter min sexualitet fremfor sin egen.

Vi har sjelden samleie. han stryker meg, maserer meg. han fingrer meg til multi og han slikker meg herlig!

Guud for en gutt ! Ikke gammal heller. Og jomfru før han traff meg (jomfru jeg også da!) Og vi har bare utvikla oss i lag. Men han var helt herlig fra første gang. Han har alldri hatt utløsning, hvorfor ikke?

Gjør jeg ikke rett ?

Blir litt lei meg jeg !

Han sier jeg er perfekt. men er det det at han kansje ikke tørrå sprute foran meg?

Vi bruker ikke kondom siden vi ikke har samleie. Kansje derfor?

Hilsen ei som har det kjempe godt. Men som ikke helt får til å tilfrddstille gutten sin... icon_frown.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har funnet en gutt som er så deilig seksuelt! icon_smile.gif

Men hvorfor får du ikke lov å tilfredsstille ham? Hvorfor har han aldri hatt utløsning? Etter min mening er det noe som skurrer litt her -

Sex handler om å gi. Men også om å få. For meg blir det helt unaturlig når den ene parten bare gir og gir, men ikke selv tar i mot. Jeg hadde en slik opplevelse selv en gang. Riktignok ga han meg 12 orgasmer i løpet av en natt, men jeg fikk jo ikke lov å suge ham en gang!! En stor skuffelse. Tror ikke han kom en eneste gang. Jeg tror han tenkte om seg selv at han var en svært dyktig elsker siden han kunne gi meg så mange orgasmer, men for å være ærlig var han en av de værste jeg har hatt. Nettopp fordi det hele bar så preg av manglende gjensidighet.

Nelle.

Gjest Anonymous
Skrevet

oida. neida. han nyter det når jeg suger, r**** han (hvorfor får man ikke skrive r**** her??) og gnir den. Han slepper meg til hele tiden. Det er ikke det ! Men det virker som han holder igjen når han holder på å få utløsning... han har aldri komt, og det sårer meg. For det kan vere meg som ikke gjør det riktig. icon_frown.gif

skjønner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Stikk på kondomeriet å kjøpe dere en penisring!

Det funker!:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes du burde prøve å prate med ham. Spørre ham hvorfor han ikke får utløsning sammen med deg. Kanskje han er redd? Eller flau? Fortell ham at du vil at han skal komme! Si at du synes det er spennende. Og ikke minst: vis ham at du liker det,når han først gjør det.

Lykke til!

Twen.

Gjest Anonymous
Skrevet

En sånn ring ja..

Hm.. Trur vi skla begynne med det "naturlige " først , om du skjønner hva jeg mener icon_smile.gif

Sånne sexhjelpemiddler kommer senere, selv om det ikke er perfekt, fra MIN side!

Vi skal begynne med samleier. Han smilte brett da jeg fortalte at jeg er klar for det!Tror det er kansje det fordi jeg er så tørr i handa mi.. At det gjør litt vondt? Og at da han ikke får helt nytelse.....For tuppen på penis er aldri våt...

Vi finner det nok ut ! Takk for svar icon_smile.gif:)

Skrevet

Tips når du run##r ham:

Ta masse spytt på hånda/fingrene dine og gni det utover penishodet. Eller enda bedre: fukt penishodet med babyolje.

Nelle icon_smile.gif

• Liker 1
  • 20 år senere...
Skrevet

Mitt råd er: snakk sammen. Kanskje han tror du ikke liker at han spruter på deg og syntes sæd er ekkelt. Det kan jo være han er usikker på det..... Kan også være at han runker i overkant mye. Av egen erfaring så kan det være tilfelle.... Uansett snakk med han om hva du vil sette pris på..... Fortell han hvor du vil at han skal sprute om dere ikke bruker kondom..... Råder dere uansett til å bruke prevensjon og gi han mulighet til orgasme mens han er inne i deg.... 

Skrevet
Mann1977 skrev (23 minutter siden):

Mitt råd er: snakk sammen. Kanskje han tror du ikke liker at han spruter på deg og syntes sæd er ekkelt. Det kan jo være han er usikker på det..... Kan også være at han runker i overkant mye. Av egen erfaring så kan det være tilfelle.... Uansett snakk med han om hva du vil sette pris på..... Fortell han hvor du vil at han skal sprute om dere ikke bruker kondom..... Råder dere uansett til å bruke prevensjon og gi han mulighet til orgasme mens han er inne i deg.... 

Forhåpentligvis har de løst dette.. På 20 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...