Rexina Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har noen spørsmål angående det å gå til hudpleier, siden jeg ikke blir noe bedre etter å ha testet ut utallige produkter. Da er det vel bedre å betale litt mer for noe som garantert hjelper Men så lurer jeg på er: Hvor mye koster en time med analyse av huden? (jeg har blitt analysert i en sånn boks med blått lys før, så jeg vet hva slags hud jeg har, er det det samme de gjør hos hudpleier?) Hvor mye koster rens, toner og fuktighetskrem hos hudpleier? Jeg har veldig sensitiv hud og har altfor ofte i det siste fått utslett. Den er tørr selv om sommeren, og flasser noe helt forferdelig om vinteren. Men så er den også så vidt litt fetere på nesa (der har jeg perfekt hud) og haka (ganske fin hud) med litt porer som godt kunne blitt bittelitt mindre rundt nesepartiet. Og kan jeg bare gå inn til en hudpleier, hvis jeg vet hva slags hud jeg har (for jeg har jo bevis fra tidligere analyse) og få produkter som passer huden min? Jeg har jo veldig lyst til å få perfekt hud (har hatt det før, men det var pga Diane p-pillen og den ble jeg frarådet av legen å bruke, så da fikk jeg "stygg" hud igjen..) Jeg bor i en middels stor by, ikke som Oslo liksom:P Hvis det har noe å si? Hadde vært kjempefint hvis noen kunne hjulpet meg med dette
Debra Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 hei. jeg er hudpleier. det koster ca 500-600 kr for en time med rens, analyse, peeling og maske. for en rens , toneer og fuktihets krem varier veldig i pris. men jeg er glad i decleor, matis og md formulation sine produkter. som jeg har jobbet med selv. etter det du beskriver virker det som du har en tørr hudtype, og en sensitiv hudtilstand. jeg har ikke sett huden din, men etter det du skriver virker dt sånn. gi fukt er det viktigste for huden din. deceleor har flere spesial produkter også tilpasse tørr hud. men å invistere i no dyrt er viktig. det er drøyt i bruk og det virker.som jeg sier til de som ikke vil bruke mye penger men ta ordetlig vare på huden, invistere i en rens og fuktkrem tilpasset din hudtype. da har du det viktigste , vil du ha det lille ekstra er en maske og peeling også en god invistering. bare å dra innom en hudpleier å spør om råd, det er helt i orden. hadde du bodd i oslo kunne du kommet til meg:) lykke til
Rexina Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Så du kan bare ved å se på huden min anbefale meg produkter?
Debra Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 ja kan egentlig drt. men lettere etter en rens og i lupe lampe, og når jeg vet reaksjon på tidligere produkter
Ce'Nedra Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Da jeg var hos hudpleier sist, betalte jeg 450 for analyse og dyprens. I tillegg tok jeg en maske som kosta rundt 150. Hudpleieren anbefalte produkter fra MD, men disse er forferdelig dyre. Derfor kjøpte jeg en startkit. Det er egentlig ikke så veldig økonomisk siden beholderne er så små, men da går det an å kjøpe de store etterhvert som man blir tom, det blir altså ikke så me på en gang. Etter en måneds tid så jeg stor forskjell på huden min, og jeg har brukt dyre produkter før også, bare ikke fra hudpleier.
Rexina Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Ok, da er det kanskje greit med en time:) Men hvor mye koster md og dermologica da? De ligger vel på ca 500 kr pr flaske eller?
Ce'Nedra Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Jeg kjenner ikke til Dermalogica, men for MD betalte jeg i overkant av 700 for startkit'en. Det var med dagkrem, nattkrem, solkrem til ansikt, rens og en krem for tørre partier/smårynker. For en flaske rens koster det i overkant av 300, dagkremen koster rundt 500. De andre har jeg ikke kjøpt i stor flaske/krukke enda, så det vet jeg ikke. De er drøye i bruk da.
Rexina Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2007 Takk for hjelpen, Ce'Nedra Da skal jeg komme meg til en hudpleier og se!:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå