Gjest Bodillen Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg har bestilt en prøve på mineralshampo på nettet. Håper den holder hva den lover. Noen her som har erfaringer med mineralshampo? Hva med balsam? Det virker ikke som det er noe de har i sortimentet sitt. Gjør mineralshampoen noe for håret, slik at balsam blir overflødig? Jeg vil nødig gå rundt med elektrisk hår som sitter klistret til hodet, liksom... Endret 30. juni 2007 av Bodillen
Gjest Deception Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Kan ikke du forklare litt mer om hva mineralshampo er? Jeg blir jo litt nysgjerrig her jeg sitter.
Gjest Bodillen Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Kan ikke du forklare litt mer om hva mineralshampo er? Jeg blir jo litt nysgjerrig her jeg sitter. Jeg vet faktisk ikke så mye om den, annet enn at den ifølge omtalen skal rense håret for all dritten som sitter i etter vanlig shampo, sånn at håret blir ordentlig rent, og mister den tyngden vanlig shampo påfører det. Fikk jo lyst til å prøve den, da vet du!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Dytter litt til da dette høres veldig spennende ut. Har du fått prøven din?
Gjest Bodillen Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Dytter litt til da dette høres veldig spennende ut. Har du fått prøven din? Nei, venter fortsatt. Ser ikke ut til at noen her inne har erfaringer med mineralshampo, så da får jeg heller skrive litt om mine erfaringer når jeg får dem!
Parfumfreek Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Hva slag merke var det da? Var det shampo med dødehavsmineraler kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Litt spent på dette jeg også. Hvilken merke eller nettbutikk er det?
Gjest Bodillen Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Har du fått den nå? Æsj, nei, venter ennå! Litt spent på dette jeg også. Hvilken merke eller nettbutikk er det? Fant den her: http://kissme.no/
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Rart at du har ventet så lenge fra kissme. Alt jeg har bestilt har jeg fått innen 3-4 dager etter jeg har betalt.
onyx Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Det er ikke shampoo laget av mineraler, bare vanlig shampoostykker laget av naturlige oljer og urter (tror man finner tilsvarende fra Lush). Det var en pussig og upresis beskrivelse av denne shampooen egentlig. Og ifølge ingredienslistene inneholder den jo bare oljer, så hvordan man vasker den ut av håret er jeg egentlig litt nysgjerrig på.
Gjest Bodillen Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Det er ikke shampoo laget av mineraler, bare vanlig shampoostykker laget av naturlige oljer og urter (tror man finner tilsvarende fra Lush). Det var en pussig og upresis beskrivelse av denne shampooen egentlig. Og ifølge ingredienslistene inneholder den jo bare oljer, så hvordan man vasker den ut av håret er jeg egentlig litt nysgjerrig på. Jøss, da var jo det som sto om den relativt misvisende...!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 Leste det nettopp selv og det står da ingenting der om at det er mineralshampo ?? Finner ikke siden misvisende i det hele tatt.
onyx Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 Ja, men står det at det er mineralshampoo noen steder da? Eller bare blir man ledet til å tro det fordi firmaet heter kiss me minerals, og ingredienslistene er relativt dårlige?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Om ingredienslisten er vel kun dårlig om shampoeen ikke inneholder hva de sier den skal gjøre. Synes det ser ok ut men har ikke erfaring med denne typen shampo selv men finner som sagt ingenting og utsette på selv ingrediensene. Ihvertfall er det ingenting som leder meg til å tro at shampoen skal inneholde mineraler. Blir jo litt dumt å gå ut ifra det bare fordi firmaet heter kiss me minerals og selger mineralsminke.
onyx Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 Ingredienslistene er dårlige fordi du faktisk må se to steder for å finne ut hva et produkt inneholder. Det er uoversiktelig og unødvendig tungvint. Om produktene inneholder hva de sier, eventuelt inneholder mer enn de sier, vet jeg ingenting om, men jeg synes det er ganske vage påstander de kommer med både om eget produkt og andre shampoer.
Gjest Alyx Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Ihvertfall er det ingenting som leder meg til å tro at shampoen skal inneholde mineraler. Blir jo litt dumt å gå ut ifra det bare fordi firmaet heter kiss me minerals og selger mineralsminke. Er vel nettopp derfor man i forbifarten tror at det er mineralshampo.. Mulig jeg er korka, men jeg trodde også det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #19 Skrevet 13. juli 2007 Blander meg inn her da jeg faktisk har prøvd denne shampoen. Det som står om den på nettsiden er vel omtrent det samme som det står om naturlige shampoos overalt, ingenting nytt egentlig og ganske standardviten hvis du har brukt naturlige produkter en stund. Jeg kjøpte prøver av Anne og Hera og kommer til å kjøpe full størrelse av Hera når jeg er tom. Apropo dette med å skylle ut shampooen som ble nevnt tidligere er ikke det noe problem, alt skylles ut på normal måte og håret blir fint og rent. Det kan kjennes litt rart ut i begynnelsen hvis du kun har brukt butikk/frisør shampoo før men det går snart bort. Jeg hadde ikke dette problemet da jeg hadde brukt Burt's Bees faste shampoo rett før kissme. Det kan være verd å nevne at siden disse shampooen ikke inneholder alle disse stoffene som gjør håret blankere, lettere, rettere osv vil håret ditt kjennes litt anderledes ut fordi det mer eller mindre bringes tilbake til sin naturlige tilstand, noe det sikkert ikke har vært siden du var barn ). Dette er rart for mange og det er ikke alle som liker det ) Når det gjelder ingrediens debatten legger jeg meg ikke opp i den, uoversiktelig eller ikke, jeg er glad jeg finner produkter uten fyllstoffer og for at de er å finne på siden i det hele tatt. ))
Gjest Bodillen Skrevet 13. juli 2007 #20 Skrevet 13. juli 2007 Ja, men står det at det er mineralshampoo noen steder da? Eller bare blir man ledet til å tro det fordi firmaet heter kiss me minerals, og ingredienslistene er relativt dårlige? Jeg leste om shampoen her: http://www.kissme.no/mineralsminke/shampo/ Det står jo faktisk ikke at det dreier seg om mineralshampo, men det står heller ikke at det ikke er det... I og med at alt annet her er mineralprodukter, gikk jeg ut ifra at det gjaldt for shampoen også. Så litt villedende synes jeg kanskje det er, ja. Egentlig er det vel ikke så viktig for meg hva den inneholder - det viktigste er at det er en shampo som er fri for alle unødige tilsetninger, og at den vil rense håret fullstendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå