mocci Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Heia, Jeg falt pladask for et par Ilse Jacobsen gummistøvler i turkis på shoppingtur idag, men selvfølgelig så hadde de ikke mer igjen av størrelsen min..... Har dere peiling på hvilke nettbutikker som fører Ilse Jacobsen gummistøvler?? Eventuelt butikker i stavanger/sandnes/jæren området som fører Ilse jacobsen?? Jeg BARE må ha disse støvlene!!
Gjest Saramia Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Har alltid lurt på hva som er vitsen med det der med at det skal være merkevare på gummistøvelen. Er ikke pointet at man skal holde seg tørr på bena??? Samma hvordan de ser ut eller hva for en farge de har da. jeg pelier å sy mine egne jeg. Tar gamle bildekk og klipper til. Funker som bare rakkeren, billig, og ikke minst så har jeg min egen mote. Tada!!
Gjest Borghild Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Det var jammen lurt, Saramia. Da skal jeg stæle ideen din og sy meg Ferrari-støvler. Tar dekkene fra naboens Ferrari. Gleder meg til å bli kvitt det hovne gliset hans hver gang han starter bilen.
Gjest Saramia Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Det var jammen lurt, Saramia. Da skal jeg stæle ideen din og sy meg Ferrari-støvler. Tar dekkene fra naboens Ferrari. Gleder meg til å bli kvitt det hovne gliset hans hver gang han starter bilen. Råbra idé!
mocci Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Hallo..... er det nødvendig å spoile tråden min på den måten.......eh alle spør jo om såkalte merkevarer under dette forumemnet.........og nå var det ikke akkurat merket som tiltalt meg mest men passform og utseende uavhengig av merke!
Amanlis Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Det er ingen som har spoilet tråden din. De har kuppet den
Drua Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Ønsker meg også Ilse Jacobsen gummistøvler http://boots.mystore.no/
Gjest Gjest_Tata_* Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Det er ingen som har spoilet tråden din. De har kuppet den Spoilet som i den engelske spoil = ødelegge. Jeg har også lyst på slike støvler!
Amanlis Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Spoilet som i den engelske spoil = ødelegge. Jeg har også lyst på slike støvler! Da beklager jeg, jeg har blitt fortalt at å spoile en tråd var at men fortalte noe som ville skje i f eks ei bok eller i en serie på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå