Devana Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Noen som vet om et overnattingssted som er ok i nærheten av Liseberg? Har tittet litt rundt, men mye er selvfølgelig fullt.
Gjest Emera Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Gothia Towers ligger rett over gaten for Liseberg. Et flott, stort hotell. Prøvd der? Lå der i forbindelse med Liseberg-besøk selv.
Arkana Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Gøteborgs Vandrarhem ligger like i nærheten av Liseberg. De har helt greie rom og jeg ble veldig positivt overrasket da vi bodde der. De har ikke slike fellesdusjer som mange vandrerhjem har, istedet har de mange enkeltbad (opplevde ingen kø) slik at det er litt mer privat og det likte jeg i allefall. De har kjøkken hvor du kan lage mat selv, evt kan du kjøpe frokost om morgenen. De har garasje i kjelleren slik at bilen står trygt.
Devana Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Gothia Towers ligger rett over gaten for Liseberg. Et flott, stort hotell. Prøvd der? Lå der i forbindelse med Liseberg-besøk selv. Det så jo veldig fint ut, og det var ledige rom også så jeg. Det var greit å bo der?
Gjest Emera Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Det så jo veldig fint ut, og det var ledige rom også så jeg. Det var greit å bo der? Jeg synes det var veldig praktisk. Har ikke bil, så da var det supert å bo rett over gata for Liseberg. Og hotellet er virkelig kjempeflott!
Devana Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 Jeg synes det var veldig praktisk. Har ikke bil, så da var det supert å bo rett over gata for Liseberg. Og hotellet er virkelig kjempeflott! Takk Da prøver vi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå