Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte en spesiell mann for noen uker siden. Tydelig kjemi og vi er ganske like, vi snakker veldig bra sammen og har vært med hverandre en del.

Han sier at han er forelsket i meg, og jeg er forelsket i han også. Han ringer hver dag så og si og vi meldes på telefon i tilegg. MEN så er det tvilen min da. Det er en vanskelig eks med ett barn her, og han ventet en stund med å fortelle at de bodde i samme "bygård"...hun er ikke ferdig med han og har ringt meg og fortalt mye stygt om han. Han sier at jeg aldri må snakke med henne fordi det bare blir bråk og at han vil ta det gradvis siden hun skal tilpasse seg-(hun sliter) og fordi barnet skal ha det bra. Helt greit dette, MEN er det egentlig så ok å vente på dette? jeg vet ikke helt hva som er sant og hva som ikke er, hun sier de har sex-han nekter på det, har vært en del styr pga dette og jeg er USIKKER.

Tenk hvis han bare bruker meg, forteller meg fine ord og så er det bare bullshit-har snakket med han om det, og han sier at han aldri hadde giddet...likevel så kommer denne kjipe følelsen.. :sprettoy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke stoler på han? Er det dårlig erfaring fra andre menn du har møtt, eller er det noe med måten han er på.

I utgangspunktet tror jeg jeg ville stolt på at det han sa stemmer. En eks kan godt finne på å ringe til nye potensielle damer.... Hvorfor forsetter hun å ha sex med han hvis hun har så mye stygt å si...?

At han vil ta det rolig mht barnet synes jeg er helt natulig. Om hun ringer deg og slenger "med leppa" , kan hun også godt finne på å bruke barnet i kampen.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Dårlig erfaringer bak meg, kan man egentlig stole på noen? ;)

En venninne av meg møtte den samme fyren for 6 år siden, han ringte henne mens han hadde en dame ( fra telefonkiosk.. )

Jeg spurte han om det, han ble selvfølgelig fortvilet og sa det var 6 år siden. Kan folk forandre seg på så mange år? Mulig dette er en mann som holder damer "varm" .....

Samtidig, det er dumt av meg å dømme for noe som skjedde for så lenge siden, han har virkelig fått pes i det siste, men jeg synes han har klart seg bra.

Han er veldig åpen og sier mye riktig og bra, men tenk hvis det kun er spill................................................................

Skrevet

Da jeg begynte å date min mann var det en som ringte meg og fortalte mye fritt om han. "godt det er jeg som skal være sammen med han og ikke du da!" svarte . Snakket med han om det etterpå.

Når et er barn i bildet, og X oppfører seg som hun gjør skjønner jeg godt han vil ta det rolig. Så det ikke går utover ungen og hans samvær med barnet sitt.

Kos deg du :sol:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skal disse eksene ødelegge da, hvis de er glad i mennesket må de da være glad for at han er glad!

"hører IKKE på denne eksen" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...