Gjest Deception Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg lurer litt på fargene til Kiss Me: Anne er vel den lyseste, men er den beregnet kun for virkelig hvite snøhvit-typer? Det er ikke snakk om til meg selv, men til søsteren min. Hun har lys hudtone av typen som knapt får farge om sommeren, mørkt hår og grønne øyne. Noen forslag til fargetoner hun kan prøve?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg tror at Anne er den lyseste for hud med røde undertoner (kald) Kira er den lyseste for hud med gule undertoner (varm) Clara er den lyseste nøytrale
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Er det sånn at nøytral funker for alle farger? For jeg er veeeldig usikker på hva slags hudfarge jeg har (kald/varm)
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Er det sånn at nøytral funker for alle farger? For jeg er veeeldig usikker på hva slags hudfarge jeg har (kald/varm) Sikkert lurt å prøve nøytral først hvis du er veldig usikker på fargene. Du kan se på skjemaet på denne siden også og se om du passer inn i noe http://www.kissme.no/faq/foundation/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå