Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hvilke sider finnes det når det gjelds og lage ringene selv, vet lykkeringene.no, men de vil ikke åpne seg helt i firefox og internet explorer får ikke instalert flash riktig..
Gjest Splitter pine Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Kan dere ikke bare ta en splittbinders da? Dere kan også lage det ved hjelp av en binders og en liten sten. Mitt råd
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Mange gullsmedbutikker har egne verksteder som kan lage ringer på bestilling. Vi hadde gullsmykker liggende som vi ikke brukte, og som vi fikk laget gifteringene våre av. Vi brukte Thune, og er kjempefornøyde! Vi fikk kjempelekre ringer til en veldig hyggelig pris. Mitt tips er derfor å gå innom en gullsmed der du bor, og høre hva de kan tilby.
flickan Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Mange gullsmedbutikker har egne verksteder som kan lage ringer på bestilling. Vi hadde gullsmykker liggende som vi ikke brukte, og som vi fikk laget gifteringene våre av. Vi brukte Thune, og er kjempefornøyde! Vi fikk kjempelekre ringer til en veldig hyggelig pris. Mitt tips er derfor å gå innom en gullsmed der du bor, og høre hva de kan tilby. Dette gjorde vi også, og betalte 3000 kroner for ringene, med en diamant i min. Da kan dere virkelig designe deres egne ringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå