Gå til innhold

Kunne du tenkt deg et maleri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Johnny Thendrup har begynt å male bilder etter at han kjedet seg i fengselet/rettsforhandlingene og han har lyst til å livnære seg av sin kunst etter hvert.

Sjekk særlig ut det nederste bildet i denne saken.

Kunne du tenkt deg å kjøpe et maleri av Thendrup om anledningen bød seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Folk kjøper så mye crap bare fordi det er en dust som har fått trynet i avisa på grunn av ran og mord som lager det.

Men klart, det er jo noe å skryte av for enkelte.

Skrevet

Nei takk, står glatt over det der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett dårligere ting, men jeg tror faktisk jeg hadde hatt prinsippielle problemer med å kjøpe "kunst" av en som bruker sin kriminelle "kjendisstatus" for å selge bildene sine.

Skrevet

Hadde jeg falt for et bilde så hadde jeg ikke brydd meg om hvem som har malt det.

Skrevet
Hadde jeg falt for et bilde så hadde jeg ikke brydd meg om hvem som har malt det.

Samme her.

Skrevet

Enig. Er bildet fint, så er det samme for meg hvem som har malt det. Men synes kanskje ikke de der var så fine. Kunne nok fått til det samme selv. Men det hadde jo vært litt humor og hatt det på stueveggen, da. Jaja, kanskje mannen begynner å tjene penger på ærlig vis, og det er jo bra og bør støttes!

Skrevet

Det var jo ikke dårlige bilder, men jeg hadde nok ikke giddet å betale for et maleri av en som ble "kjendis" p.g.a et ran, noe som kanskje også vil føre til økt pris grunnet nettopp det.

Gjest Huldali
Skrevet

hadde det vært et bilde som jeg likte så mye at jeg ville kjøpe det, hadde det ikke vært så farlig om han som hadde malt det var en tidligere raner eller en mann som aldri hadde brudd loven.

Gjest vimselot
Skrevet

Nei, ts, jeg ville heller malt han selv, eller kanskje Toska... to timer hver uke i møte med de ville vært litt kitch...

Skrevet

Hvis jeg liker bildet og prisen er ok driter jeg i hvem som har malt det.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg hadde ikke sansen for disse bildene. Dersom jeg hadde likt de, hadde jeg nok gitt blaffen i at det var fenglsende kunst.

Skrevet
Jeg hadde ikke sansen for disse bildene. Dersom jeg hadde likt de, hadde jeg nok gitt blaffen i at det var fenglsende kunst.

Helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...