Gjest Bellatrix Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Nå har jeg ikke snakket med noen så jeg har ikke fått gitt noen heller, men da mannen kom og la seg i natt sa jeg at jeg var glad i han og at det var godt å ha han hos meg.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Jeg tror jeg har gitt sambo en god del komplimenter i dag allerede ettersom han drar på en ukes tur i kveld så jeg er nesten litt plagsom Så lenge og si noen er pene,søte,s nille os.v. er komplimenter så..
Gjest prestekrage Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Har sålangt bare pratet med datter, huseier og søsteren min. Og de har fått disse: Datter; Du er verdens beste gullunge! Så flink du har vært! Det er så godt å ha deg hjemme igjen! (hun har vært på ferie en uke) Søster; Jeg er imponert! (Hun hadde stått opp før kl 1030- første natt i normal seng etter 5 dager i telt på Hove) Høygravid huseier; Du ser jo sprek nok ut til å kunne hoppe over porten! (idet de var på vei til sykehuset for å se om fødselen er i gang) Oi- kom på ett til: Til bestevenninne; Du er jo bare verdens beste og snilleste! (hun sendte meg mld i natt og sa at hun kommer innom med to bæreposer med (sågodt som) ubrukte sko. Hun har skodilla og lagringsproblemer- donerer videre til meg) Regner med at det blir masse komplimenter seinere i dag- skal på familietreff med folk jeg ikke har sett på ett år! Og enda ett kom jeg på nå. Kusina mi (men hun hørte det ikke da- dette ble sagt til datteren min): "Kari" er superflink til å spille håndball- hun har spilt på ett av de beste lagene i hele Norge hun! Oi- jammen vært raus på de 3 timene jeg har vært våken jeg! Men så er det ett av forsettene mine også da- bli flinkere til å gi komplimenter! Endret 30. juni 2007 av prestekrage
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg sa til bikkja at hu var ei fiiin jente!
FantasDick Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har fortalt hunden hvor flink og lydig han vært hittil i dag, også har jeg overfalt kjæresten med både det ene og det andre. Har sagt at jeg elsker han, hvor pen han er, så deilig kroppen hans er, så søt han er og at han er snill som skal kjøre meg på jobb idag. Han var ute på fylla igår, så han får litt ekstra omsorg.
Gjest Pet Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har sagt til kjæresten min at jeg synes han er et deilig mannfolk!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Jeg kalte pusekattene mine gale i sta og søte hehe..
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Eg sa til sambuaren min at han var flink som vaska opp og laga middag til meg:)
Gjest Peachbud Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Til venninne som så kul ut i en ettersittende bukse jeg ikke hadde sett henne i tidligere: - Du kledde den buksa veldig bra.
Gjest Browniiez Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Jeg gir kjæresten min massevis av komplimenter hver eneste dag, og nå som vi ikke får sett hverandre blir det over telefon, mlder og mail. De er litt personlige da, men ting som at han er alt for meg, at jeg er utrolig glad i han og for at jeg har han osv, er ting som går igjen. :rødme: Har et sterkt behov for å fortelle han at jeg setter sinnsykt pris på han, tror aldri han vil tvile på det. Og det er jo fint, men vil ikke at det skal bli så ofte at det ikke lengre er spesielt, selvom jeg mener det er bedre med ett kompliment for mye, enn ett for lite.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 (endret) jeg har gitt 1 komplimang i dag til kjæresten Endret 9. juli 2007 av Eugene Onegin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå