Gå til innhold

Gigolo

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Til gutta her inne: Hvis en dame tilba deg penger for å ha sex med henne, ville du gjort det? Eventuelt hva ville være minimumskriteriet for utseende og personlighet for at du skulle gjort det. Ville du kunnet gjøre dette flere ganger, eventuelt tjent til livets opphold på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix...jeg har kun sex når det finnes en gjensidig lyst. Penger i den sammenhengen får meg til å miste lysten, og da blir det ikke noe. :kaffe:

Gjest Ventekongen
Skrevet
Nix...jeg har kun sex når det finnes en gjensidig lyst.

Samme her, gjensidig ja. Foreløpig har det ikke vært noen som har hatt lyst, så det blir jo en del venting da.

Vel, vel, sånn går nu dagan...

Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet

Jeg ville kanskje gjort det hvis jeg var fysisk tiltrukket av henne. Tror ikke jeg hadde klart å ha sex med noen jeg synes var frastøtende.

Ville vel egentlig ikke gjort det for pengenes skyld, men det hadde jo vært litt spennende og "ulovlig". Liker å prøve nye ting.

Når det er sagt så er det ikke så uvanlig at kvinner kjøper sex av menn som mange ser ut til å tro.

Skrevet

Vel, hvis jeg skrudde opp prisen kunne det jo bidratt til å kutte litt ned på køen utenfor leiligheten min...Hmmmm....

Gjest Bjørn-Knut
Skrevet
Vel, hvis jeg skrudde opp prisen kunne det jo bidratt til å kutte litt ned på køen utenfor leiligheten min...Hmmmm....

:riste::rulle::rulle::rulle::rulle:

Har samme problemet her! Damene i Oslo er helt ville.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...