Gå til innhold

Hvordan avviser dere en kvinne,

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skriver ikke her inne for å få sympati.Jeg skriver her for å få klarhet i situasjonen og for å få tips og råd.

Og de rådene som er gitt her er?

Teite?

Dumme?

Idiotiske?

Virkelighetsfjerne?

Unyanserte?

Feil?

Stryk det som ikke passer.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dessuten så skjønner jeg ikke hvorfor dere sier at jeg er en farlig stalker og blabla.

Jeg sendte tekstmelding ,lagde middag til og ringte tilslutt på hos en mann som jeg trodde jeg skulle dele livet mitt med.Gjør det meg til et sykt og farlig menneske?Jeg har faktisk ikke gjort noe galt. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke her inne for å få sympati.Jeg skriver her for å få klarhet i situasjonen og for å få tips og råd.

Ja, men på Hegnar Online er jo folk så fantastisk flinke til å gi gode tips og råd. ;) Er nettopp derfor eg anbefaler deg den nettsida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så skjønner jeg ikke hvorfor dere sier at jeg er en farlig stalker og blabla.

Jeg sendte tekstmelding ,lagde middag til og ringte tilslutt på hos en mann som jeg trodde jeg skulle dele livet mitt med.Gjør det meg til et sykt og farlig menneske?Jeg har faktisk ikke gjort noe galt. :frustrert:

Det er vel den fikseringen der som er problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så sa du til denne mannen mens den gravide sambuaren hennar var til stades, at du ikkje skjønte at han ville kasta vekk livet på henne!

Du oppsøkte han på jobben.

Du sa at du skulle gjera kva som helst for at han skulle bli din til slutt.

Du såg på brudekjolar på nettet, og planla ei framtid saman med han, når du knapt hadde snakka med han før.

Osv osv....

Og ja, alt dette gjer deg faktisk til eit sjukt og farlig menneske!

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor TRODDE du det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine tips til det neste steget du kan ta, for at drømmemannen skal bli din til slutt:

1. Kok ein kanin på kjøkkenet i huset til mannen og sambuaren hans, for å visa at du meinar alvor!

2. Kom med alle slags mulige truslar til mannen, om kva som vil skje med sambuaren hans, om han ikkje vil ha deg.

Om dette ikkje virkar:

3. Bryt deg inn i huset til mannen og sambuaren hans, med ein kniv i handa, for å ta livet av denne plagsomme sambuaren.

PS: Pass deg for badekaret!

Gjennomfører du desse råda, så tør ikkje denne mannen å gjera noko anna enn å bli din til slutt! Men då må du ikkje gjera same feilen som den gale dama i "Farlig begjær" gjorde. Det er derfor eg ber deg instendig om å halda deg langt unna badekaret!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare helt utrolig :legrine:

Jeg hadde sex med en fyr en gang. Han var en gang på besøk hos meg. Hadde med sexy undertøy(!) og sjokolade til meg :ler: Allerede da ringte det en bjelle hos meg.

Etterpå fortsatte han å ringe og sende mld. Han prøvde flere ganger å invitere seg selv på besøk til meg, uten hell.

Noen mnd senere ble jeg sammen med samboeren min. En dag var vi begge utenfor og vasket bilene våre. Det kjører en bil forbi (spesiell farge) og jeg tenker at "det var da ganske lik bilen til ***". Rett etterpå tikker det inn en mld: "Så flink du er" :overrasket: . Han bodde 30 mil unna meg, så det var skikkelig ekkelt at han kom kjørende innom mitt nabolag!

Jeg svarte han ikke. Han både ringte og sendte meg mld senere også. Og i 3 jævla lange år etterpå ringte han meg på bursdagen min for å gratulere meg med dagen. Sykt sykt!!

Treffer man noen med sånn avvikende oppførsel, så LØP!

Innlegget er redigert. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert fordi du drikker deg full og sender blikk, og ikke har noen sted å sove om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...