Gå til innhold

Hvordan avviser dere en kvinne,

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er det som er så farlig med å være forelsket i en mann og by han på middag da? Eller se på brudekjoler på nettet og planlegge fremtiden sin? Vet du hva jeg tror? Jeg tror at dere er misunnelige på min lykke.Tåler dere ikke at andre er glade?Nå har jeg gjort i stand hele huset,det dufter nystekt eplekake og grønnsåpe her og steka er ferdigmarinert og klar til å stekes i morgen ettermiddag.Jeg er sikker på at han kommer til å si ja.Hvem sitter med skjegget i postkassa da? Ikke jeg ihvertfall.

:jepp:

Når skal du klippe deg, farge håret og ha en total makeover? En extreme makeover er kanskje ikke så dumt. Bleke tennene, en facelift, silicon pupper, må ikke glemme det. Ei heller fettsuging! Og vil han ikke ha deg etter alt dette, så kan du jo koke han i det fettet du har sugd ut..

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
:jepp:

Når skal du klippe deg, farge håret og ha en total makeover? En extreme makeover er kanskje ikke så dumt. Bleke tennene, en facelift, silicon pupper, må ikke glemme det. Ei heller fettsuging! Og vil han ikke ha deg etter alt dette, så kan du jo koke han i det fettet du har sugd ut..

:popcorn:

Jeg trenger ingen ekstreme makeover jeg er bra nok som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Rart han ikke har falt for deg før da... :klø:

Fikk du ikke med deg at han faktisk smilte til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er jeg særdeles omsvermet -folk smiler til meg på daglig basis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke med deg at jeg svarte deg på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kan noen som er litt seriøse svare meg på dette?

Jeg lurer på: vil det være en dårlig investering å bytte ut enkeltsenga med dobbelseng?Jeg mener,er det litt for tidlig?

Jeg vil jo gjerne at det skal være god plass og komfortabelt etter middagen for oss begge hvis dere skjønner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sikkert ha et større hus også. Et med stil og standard. Og ikke minst korrekt beliggenhet, båt på brygga og stor usjenert tomt. Så kan dere kose dere ute i friluft. Du burde rekke det. Du har jo rukket å vite at han vil ha deg, gå fra forloveden osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du burde sikkert ha et større hus også. Et med stil og standard. Og ikke minst korrekt beliggenhet, båt på brygga og stor usjenert tomt. Så kan dere kose dere ute i friluft. Du burde rekke det. Du har jo rukket å vite at han vil ha deg, gå fra forloveden osv..

Sånn blr det nok etterhvert også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke det skje,om jeg tør spørre?

6 siders argumentasjon her burde vel holde tror jeg.

Der ble du svar skyldig tenker jeg.

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hadde dere sett smilet han ga meg så hadde dere forstått hvor romantisk situasjonen faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler ikke på at du blir det en gang.... kanskje...

Men du blir det ikke med denne mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så er det en ting som jeg egentlig ikke skulle fortelle dere.

Jeg vet med sikkerhet at det blir han og meg.

Jeg fikk vite det for to timer siden.

Jeg rådførte meg med en spåkone hos teletorg og hun kunne fortelle meg at det blir oss .Jeg skal få to barn med han,en gutt og en jente.Vi skal få et langt og godt liv sammen.Jeg ble veldig glad og rørt av det hun fortalte så da kan dere slutte å hånle av meg.

Hun kunne også fortelle at det ville bli vanskeligheter i starten(jeg tenke jo da selvfølgelig på forlovelsen han har med denne kvinnen)men at kjærligheten mellom oss var så sterk at den ville overvinne alt.Jeg ble helt fullstendig satt ut. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er så spent at jeg ikke klarer å sove.

I morgen ber jeg verdens skjønneste mann på middag,eller rettere sagt idag om noen timer. :sol:

Hvorfor kan ikke klokka gå litt fortere? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...