Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #41 Del Skrevet 1. juli 2007 Uenig. Å blottlegge seg er faktisk utrolig modig gjort, ikke patetisk i det hele tatt. Når det er sagt: Det eneste riktige her, som du helt sikkert har skjønt og vet, er å holde seg unna. Ja,rent fornuftsmessig så er det det riktige.Rent etisk også. Jeg forholder meg allikevel ikke til det nå.Jeg klarer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juli 2007 #42 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvs du er like besatt som du virker, så kommer du til å skremme vannet av stakkars mannen. Ingen liker stalkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #43 Del Skrevet 1. juli 2007 Vel, så kjøp deg en dildo da og tenk på ham!! Og litt mere seriøst: Hvor interessert er du i å faktisk være sammen med ham da? Vaske de sure sokkene og underbuksene hans, se det trøtte sure trynet hans på morgenen og dele kroppslyder med ham? Som regel mister folk glorien ganske kjapt når man får se dem på nært hold. Jeg tror ikke forelskelsen forsvinner allikevel. Det hender dessuten at han ser trett og sur ut,men jeg synes at han er deilig allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #44 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvs du er like besatt som du virker, så kommer du til å skremme vannet av stakkars mannen. Ingen liker stalkere. Vel,nå har jeg ikke tenkt å stalke han da.Hvis det er det du antyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #45 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg vurderer å sende ham en tekstmelding,jeg sitter å psyker meg opp på et par glass øl nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #46 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skrev en enkel melding hvor jeg ba han ut på kafe,jeg skrev at han var kjekk og at jeg liker han veldig godt. Jeg er klar over at det er sent ,men det er sommer og de fleste er våkne regner jeg med. Nå er det bare å vente på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. juli 2007 #47 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skrev en enkel melding hvor jeg ba han ut på kafe,jeg skrev at han var kjekk og at jeg liker han veldig godt. Jeg er klar over at det er sent ,men det er sommer og de fleste er våkne regner jeg med. Nå er det bare å vente på svar. Hvor teit går det ann og bli???? Hvor gammel er du?? (håper for guds skyld at du nå svarer 13!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #48 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg er voksen og i trettiårene,og jeg synes ikke å sende en høflig tekstmelding er spesielt fjortisaktig. Jeg angrer ikke,men er litt nervøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #49 Del Skrevet 1. juli 2007 Fikk svar nå og det var ikke det svaret jeg håpet på. Han synes at jeg er hyggelig og grei,men han har forlovet seg og er desverre ikke interessert i meg på den måten. Faen og. Tror jeg skal drikke et par øl til,så kanskje jeg blir litt mindre deppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. juli 2007 #50 Del Skrevet 1. juli 2007 kan du ikke heller være litt glad på hans vegne? Men hvis du virkelig vil være slem, så kan du jo dukke opp på bryllupet og lage scene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #51 Del Skrevet 1. juli 2007 kan du ikke heller være litt glad på hans vegne? Men hvis du virkelig vil være slem, så kan du jo dukke opp på bryllupet og lage scene. Du trenger ikke å more deg på min bekostning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. juli 2007 #52 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg prøvde bare å muntre deg opp littegranne. Men hvis du vil være deppa og sutre bare fordi han er forlovet så burde du heller tenke på alle bekymringene hennes, f eks at andre jenter er hypp på ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #53 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg prøvde bare å muntre deg opp littegranne. Men hvis du vil være deppa og sutre bare fordi han er forlovet så burde du heller tenke på alle bekymringene hennes, f eks at andre jenter er hypp på ham... Men andre jenter har tydeligvis ikke sjangs så kjerringa har ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. juli 2007 #54 Del Skrevet 1. juli 2007 HELDIGVIS!! for mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. juli 2007 #55 Del Skrevet 1. juli 2007 Og mange jenter blir jo hypp på en kar så lenge han er interessant for andre jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evig singel Skrevet 2. juli 2007 #56 Del Skrevet 2. juli 2007 Æsj !! jeg blir kvalm av sånne folk som deg!! Han har kjæreste for F**** !! Hadde du blitt glad viss en annen kjerring hadde prøvd seg på typen din kanskje? .. Årh .. Blir så sint !!! :@ Min strategi er at hvis jeg er så uheldig å bli forelsket i en opptatt mann, er at det er opp til han å ta iniativet. Men er du så geera på han at du ikke kan få tankene fra han og ikke vil sjekke han direkte, bør du i det minste prøve å bli kjent med han på en måte, og da lese signalene...men uansett...er så enig med andre her..prøver du deg bevisst på en opptatt mann, blir du garantert avvist eller blir elskerinnen. Ingen av delene er å anbefale, believe me. Jeg har det på samme måte med en kollega, men vi har snakket åpnet om det. Han er gift, og han har gjort sitt valg. Det respekterer jeg, selv om vi begge vet at vi er tiltrukket av hverandre. Slik er livet, men du kommer alikvel aldri noen vei, med å ikke risikere å bli avvist. Men kjenner du han litt fra før og dere er venner/kollegaer er den avvisingen letter å takle fordi du vet at vedkommende respekterer deg. Uansett...har heller ikke sans for personer som bevisst prøver seg på andre menn. Mitt beste råd er å glemme han uansettt:-) Det kommer sjelden noe godt ut av en slik situasjon....eller du kan håpe på at det tar slutt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juli 2007 #57 Del Skrevet 3. juli 2007 Hallo?! Fyren har på en ærlig og grei måte gjort det klart at han er forlovet og ikke interessert -på tide å gi opp og la han være i fred? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #58 Del Skrevet 3. juli 2007 Hallo!!?? Hvilken planet er du ifra egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #59 Del Skrevet 3. juli 2007 Hallo??!!! Hvilken planet er du ifra egentlig? Han hadde vel ikke smilt til meg hvis han ikke var interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #60 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har faktisk planer om å by han på middag i morgen. Dere tror at jeg bare er en sinnsyk stalker ,men sannheten er at jeg har planlagt nøye hvordan han skal bli min. :kaffe: Jeg tror at han kommer til å bli sjarmert.Veien til mannens hjerte går via magen vet dere . Så idag har jeg handlet ,det ble tre svære poser. Jeg skal overraske han med sennepsmarinert skinkestek og eplekake til dessert. Han er faktisk ikke gift enda,og jeg har på følelsen at han kommer til å ombestemme seg. Jeg kjenner at det kribler litt ekstra når jeg ser på steka som ligger å koser seg i marinaden.Jeg tror dette skal gå bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå