Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #21 Del Skrevet 1. juli 2007 Æsj !! jeg blir kvalm av sånne folk som deg!! Han har kjæreste for F**** !! Hadde du blitt glad viss en annen kjerring hadde prøvd seg på typen din kanskje? .. Årh .. Blir så sint !!! :@ Det var da voldsomt. Jeg er forelsket i han og dette er noe jeg ikke klarer å styre selv.Ber bare om tips og råd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #22 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har som sagt prøvd og få han ut av hodet men det går ikke. Det er nok av pene menn å se på, jeg vet det,men det er kun han som står i hodet på meg. Kommer det til å hjelpe om han avviser deg totalt, da? Uansett kan ikke han vite at du vil ha et "snilt og skånsomt nei" hvis han ikke er interessert, så samme hvordan du gjør det, så risikerer du å få et "Nei, vet du hva, jeg har jo faktisk dame og er overhodet ikke interessert i deg!" Enten så får du spørre rett ut og godta svaret, eller så får du la være. Og vær forberedt på at det både kan bli forferdelig pinlig og ikke minst helsefarlig hvis dama hans er av den hissige sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #23 Del Skrevet 1. juli 2007 Kommer det til å hjelpe om han avviser deg totalt, da? Uansett kan ikke han vite at du vil ha et "snilt og skånsomt nei" hvis han ikke er interessert, så samme hvordan du gjør det, så risikerer du å få et "Nei, vet du hva, jeg har jo faktisk dame og er overhodet ikke interessert i deg!" Enten så får du spørre rett ut og godta svaret, eller så får du la være. Og vær forberedt på at det både kan bli forferdelig pinlig og ikke minst helsefarlig hvis dama hans er av den hissige sorten. Jeg vil gjerne sjekke han opp litt indirekte,mere spille ballen over til han uten å måtte utlevere meg sånn.For da risikerer jeg ingen total avvisning.Jeg vil heller "snike meg litt innpå" han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juli 2007 #24 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg vil gjerne sjekke han opp litt indirekte,mere spille ballen over til han uten å måtte utlevere meg sånn.For da risikerer jeg ingen total avvisning.Jeg vil heller "snike meg litt innpå" han. Og vi gjentar - han har dame, og kommer neppe til å være med på en subtil flørt. Siden han ikke er på sjekkern, kommer han neppe til å legge merke til det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 1. juli 2007 #25 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg syns også du skal droppe denne planen. Det er ufint å prøve seg på andres kjærester, og som du selv sier så kjenner du han jo ikke. Hans kjæreste kan jo være gravid, for alt du vet, eller de planlegger et stort bryllup. Nei, ettersom du ikke engang kjenner mannen, så er vel forelskelsen din nokså overflatisk. Finn deg en annen å hvile blikket ditt på du:) For ditt eget beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #26 Del Skrevet 1. juli 2007 Det var da voldsomt. Jeg er forelsket i han og dette er noe jeg ikke klarer å styre selv.Ber bare om tips og råd her. Nei, det er helt riktig at du ikke klarer å styre hvem du blir forelska i/har lyst på. Men du velger hva du gjør med følelsene dine. Det er lov å bruke huet, selv om andre kroppsdeler forsøker å ta over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #27 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg syns også du skal droppe denne planen. Det er ufint å prøve seg på andres kjærester, og som du selv sier så kjenner du han jo ikke. Hans kjæreste kan jo være gravid, for alt du vet, eller de planlegger et stort bryllup. Nei, ettersom du ikke engang kjenner mannen, så er vel forelskelsen din nokså overflatisk. Finn deg en annen å hvile blikket ditt på du:) For ditt eget beste. Dette blir litt mye "om,når og hvis" synes jeg. Tar jo sånt i betraktning selvfølgelig,men det hindrer meg ikke i å prøve meg.Det er jo ikke sikkert at han er sammen med dama lenger en gang og da er det jo fritt fram.Jeg vet som sagt lite om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #28 Del Skrevet 1. juli 2007 Du kan jo selvfølgelig få en felles bekjent til å spørre om han har lagt merke til deg og om hva h*n synes om deg, - men det lukter litt for mye ungdomsskole, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 1. juli 2007 #29 Del Skrevet 1. juli 2007 for å komme tilbake til tittelen på inlegget dit så tror jeg at jeg hadde ignorert henne (er jente så det blir litt hypotetisk). Men om det ikke plaga meg at hun var intresert så hadde jeg vel ikke gjort noe med det. Og det er som flere sier - han er opptatt , og vil trolig derfor ikke få med seg indirekte flørting. Folk som gir napp og er opptatt er skjelden noe å satse på.... Kan du ikke bare være "hemmelig forelskelse" og la det være med det ?Og har du ikke mot til å si at du er forelska - har du da mot til å være den som ødela? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 1. juli 2007 #30 Del Skrevet 1. juli 2007 Dette blir litt mye "om,når og hvis" synes jeg. Tar jo sånt i betraktning selvfølgelig,men det hindrer meg ikke i å prøve meg.Det er jo ikke sikkert at han er sammen med dama lenger en gang og da er det jo fritt fram.Jeg vet som sagt lite om han. Jeg møtte en mann som slo beina aldeles unna meg, så jeg gjorde litt research og fant ut at mannen hadde kjæreste, da var det kroken på døra for min del. Holder meg langt og lenger enn langt unna menn som er i et forhold. Det ender etter mine erfaringer, aldri godt! Kan godt hende du klarer å ødelegge forholdet hans, men plutselig er det jo deg som er i den samme situasjonen som hans eks. Og det er ikke alltid like kjekt- tro meg! Jeg har vært der.... Først ble jeg drapstruet pr tlf av eksen, siden dumpet denne mannen meg for en annen. Ikke særlig trivelig noen av delene. Det kan godt være det blir mye "om, og men og hvis", men siden du ikke kjenner mannen er det jo ikke så lett. Hvis dere jobber sammen kan du kanskje bli bedre kjent med han i sosiale sammenhenger med jobben? Det er vel ikke værre enn å snakke til mannen, begynn med "tilfeldigvis" å være på samme sted som han, og prøv å se om han er interessert i å bli bedre kjent med deg. Jeg ville ikke invitert han på kaffe eller noe som helst før jeg hadde funnet ut 100% sikkert hva hans sivilstatus var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #31 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg møtte en mann som slo beina aldeles unna meg, så jeg gjorde litt research og fant ut at mannen hadde kjæreste, da var det kroken på døra for min del. Holder meg langt og lenger enn langt unna menn som er i et forhold. Det ender etter mine erfaringer, aldri godt! Kan godt hende du klarer å ødelegge forholdet hans, men plutselig er det jo deg som er i den samme situasjonen som hans eks. Og det er ikke alltid like kjekt- tro meg! Jeg har vært der.... Først ble jeg drapstruet pr tlf av eksen, siden dumpet denne mannen meg for en annen. Ikke særlig trivelig noen av delene. Det kan godt være det blir mye "om, og men og hvis", men siden du ikke kjenner mannen er det jo ikke så lett. Hvis dere jobber sammen kan du kanskje bli bedre kjent med han i sosiale sammenhenger med jobben? Det er vel ikke værre enn å snakke til mannen, begynn med "tilfeldigvis" å være på samme sted som han, og prøv å se om han er interessert i å bli bedre kjent med deg. Jeg ville ikke invitert han på kaffe eller noe som helst før jeg hadde funnet ut 100% sikkert hva hans sivilstatus var. Jeg aner ikke hvor han vanker,vet ikke om han vanker noe sted en gang.Er veldig redd for å bli oppfattet som en stalker også så jeg vet ikke om det er noen god ide.Vi er jo på samme sted til daglig og han tar ikke noe intiativ der,da er det vel tvilsomt at han vil gjøre det på en pub også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #32 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg aner ikke hvor han vanker,vet ikke om han vanker noe sted en gang.Er veldig redd for å bli oppfattet som en stalker også så jeg vet ikke om det er noen god ide.Vi er jo på samme sted til daglig og han tar ikke noe intiativ der,da er det vel tvilsomt at han vil gjøre det på en pub også. Så det du sier er altså at du vet ikke stort om fyren annet enn at du har lyst på ham (og har hatt det i et halvt år), og han viser ingen interesse for deg. Og du tør ikke å ta noe initiativ. Bare fortsett sånn du, så slipper i hvert fall dama hans å bli sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #33 Del Skrevet 1. juli 2007 Så det du sier er altså at du vet ikke stort om fyren annet enn at du har lyst på ham (og har hatt det i et halvt år), og han viser ingen interesse for deg. Og du tør ikke å ta noe initiativ. Bare fortsett sånn du, så slipper i hvert fall dama hans å bli sur. Ja,jeg vet at jeg er patetisk. Men det er like patetisk å utlevere seg til noen som(kanskje) ikke er interessert. Derfor prøver jeg å finne en mellomløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juli 2007 #34 Del Skrevet 1. juli 2007 Dustekjerring. Finn deg heller ein singel mann, som du kan prøva deg på - og hald deg langt unna denne mannen, som allerede er opptatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #35 Del Skrevet 1. juli 2007 Men det er like patetisk å utlevere seg til noen som(kanskje) ikke er interessert. Uenig. Å blottlegge seg er faktisk utrolig modig gjort, ikke patetisk i det hele tatt. Når det er sagt: Det eneste riktige her, som du helt sikkert har skjønt og vet, er å holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juli 2007 #36 Del Skrevet 1. juli 2007 *Han er opptatt *Du kjenner ham ikke *Du vet ikke stort om ham *Du tør ikke snakke med ham Kort og greit -glem det. Og tenk deg om -om et eller annet utrolig usannsynlig skulle skje, han oppdager at du er interessert og kaster seg i dine armer -vil du virkelig ha en fyr som svikter kjæresten sin så snart en annen melder sin interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ensom ulv.. Skrevet 1. juli 2007 #37 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja er det ikke typisk ? Er en mann opptatt er bare damene enda mer interessert ! Er så man fristes til å bare "få tak i ei" for å heve sin egen attraktivitet ovenfor andre damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #38 Del Skrevet 1. juli 2007 *Han er opptatt *Du kjenner ham ikke *Du vet ikke stort om ham *Du tør ikke snakke med ham Kort og greit -glem det. Og tenk deg om -om et eller annet utrolig usannsynlig skulle skje, han oppdager at du er interessert og kaster seg i dine armer -vil du virkelig ha en fyr som svikter kjæresten sin så snart en annen melder sin interesse? Hvis dette usannsynelige skulle skje så ville jeg ha vært overlykkelig.Bare det å kunne få ha sex med ham ville vært en stor opplevelse for meg meg.Uansett. Jeg drømmer om han hele tiden ,både i søvne og i våken tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juli 2007 #39 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Det er ikke forelskelse, det er besettelse... Hold deg unna ham, tving deg selv til å tenke på noe annet når du vil tenke på ham, få ham ut av systemet. Endret 1. juli 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Darcy Skrevet 1. juli 2007 #40 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvis dette usannsynelige skulle skje så ville jeg ha vært overlykkelig.Bare det å kunne få ha sex med ham ville vært en stor opplevelse for meg meg.Uansett. Jeg drømmer om han hele tiden ,både i søvne og i våken tilstand. Vel, så kjøp deg en dildo da og tenk på ham!! Og litt mere seriøst: Hvor interessert er du i å faktisk være sammen med ham da? Vaske de sure sokkene og underbuksene hans, se det trøtte sure trynet hans på morgenen og dele kroppslyder med ham? Som regel mister folk glorien ganske kjapt når man får se dem på nært hold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå