Gå til innhold

Hvordan avviser dere en kvinne,

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Dersom en kvinne prøver å sjekke dere opp for sex eller for et mere langvarig og seriøst forhold og dere/du overhodet ikke tenner på henne,hvordan avviser dere henne da?

Jeg regner med at de fleste av dere ikke sier det direkte men er mere subtile.Men hvordan subtile?

Hilsen en kvinne som ikke klarer å tolke mannens signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Dersom en kvinne prøver å sjekke dere opp for sex eller for et mere langvarig og seriøst forhold og dere/du overhodet ikke tenner på henne,hvordan avviser dere henne da?

Jeg regner med at de fleste av dere ikke sier det direkte men er mere subtile.Men hvordan subtile?

Hilsen en kvinne som ikke klarer å tolke mannens signaler.

Kanskje han bare trenger litt mer tid før han skjønner at han vil ha deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert i et klar svar bør du heller snakke med han om det. Det er ikke engang sikkert han er klar over at du prøver deg på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg "blikkflørter" jo og glaner på han da. :rødme:

Dessuten har han kjæreste,men det bryr jeg meg ikke noe om...

Men det jeg vet er at risikoen for å bli avvist er høyere siden han har kjæreste.

Men jeg har så sykt lyst på han. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Det er jo ikke så lurt da. Jeg er og kjempeforelska i en som har kjæreste, men en venter da til hun greier å ødelegge forholdet selv framfor å ta saken i egne hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg aner ikke hvem dama hans er ,bare vet at han har kjæreste.

De kan jo være kjempehappy for alt hva jeg vet.

Så dersom jeg ikke bidrar selv litt så kan jeg jo risikere at det aldri blir noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs Darcy

Hvis du vet at han har kjæreste så synes jeg du bør være voksen nok til å holde deg laaaaaaaaaaaangt unna ham og heller se om du kan finne en annen å hvile blikket på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du vet at han har kjæreste så synes jeg du bør være voksen nok til å holde deg laaaaaaaaaaaangt unna ham og heller se om du kan finne en annen å hvile blikket på!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det klarer jeg ikke.Jeg har prøvd på det i over et halvt år men det går ikke.Jeg er og blir håpløst avstandsforelsket i den pene mannen.

Jeg bare må prøve meg på han. :rødme:

Få noen tips da,og ikke bare fordømmende kommentarer og formaninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs Darcy

Vel, da foreslår jeg at du inviterer ham på en kopp kaffe, og forteller han akkurat hvordan ståa er, i korte, lettfattelige setninger. På den måten er du sikker på at han forstår hva du mener (alle menn er sånn at de må ha rene ord for pengene) og på at du får et klart og tydelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vel, da foreslår jeg at du inviterer ham på en kopp kaffe, og forteller han akkurat hvordan ståa er, i korte, lettfattelige setninger. På den måten er du sikker på at han forstår hva du mener (alle menn er sånn at de må ha rene ord for pengene) og på at du får et klart og tydelig svar.

Det har jeg ikke nerver til.

Du har ingen skånsomme alternativer da?

Saken er den at dette er en person jeg ikke kan unngå å treffe på til daglig,og dersom avvisningen er total så vil det være pinlig for meg å måtte omgås han etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg ikke nerver til.

Du har ingen skånsomme alternativer da?

Saken er den at dette er en person jeg ikke kan unngå å treffe på til daglig,og dersom avvisningen er total så vil det være pinlig for meg å måtte omgås han etterpå.

Drikk ei flaske vin og kast deg over han etterpå.

Samme hva du gjør, vil avvisingen bli total. Og det vil bli ekkelt og flaut etterpå. Så kanskje du rett og slett sal la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Drikk ei flaske vin og kast deg over han etterpå.

Samme hva du gjør, vil avvisingen bli total. Og det vil bli ekkelt og flaut etterpå. Så kanskje du rett og slett sal la være?

Men hvordan kan du vite med sikkerhet at avvisningen vil bli total?

Dessuten må det vel være en måte å sjekke han opp på som ikke vil føre til pinligheter for meg dersom han ikke er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan du vite med sikkerhet at avvisningen vil bli total?

Dessuten må det vel være en måte å sjekke han opp på som ikke vil føre til pinligheter for meg dersom han ikke er interessert?

Har han dame, blir nok avvisingen total, eller du kan kanskje bli elskerinna. Heldige deg! :tommel:

Og nei - dersom kopp kaffe og samtale er for pinlig, så vet ikke jeg om noen måter å sjekke opp på som er mer skånsom enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Har han dame, blir nok avvisingen total, eller du kan kanskje bli elskerinna. Heldige deg! :tommel:

Og nei - dersom kopp kaffe og samtale er for pinlig, så vet ikke jeg om noen måter å sjekke opp på som er mer skånsom enn det.

Ingenting pinlig med kaffe og samtale i seg selv ,men det faktum å si det rett i fleisen på han at jeg er interessert i han .

Dessuten kjenner jeg han ikke,vi er bare på hils og er tilknyttet samme sted så derfor jeg er redd for at han skal tro at jeg er litt snål dersom jeg bare inviterer han på kafe eller hjem til meg selv sånn rett ut av veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Siden han har kjæreste blir det pinlig uansett. Synes du skal respektere at han er opptatt.

Jeg har som sagt prøvd og få han ut av hodet men det går ikke.

Det er nok av pene menn å se på, jeg vet det,men det er kun han som står i hodet på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Æsj !! jeg blir kvalm av sånne folk som deg!! Han har kjæreste for F**** !! Hadde du blitt glad viss en annen kjerring hadde prøvd seg på typen din kanskje? .. Årh .. Blir så sint !!! :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...