Gå til innhold

Hva gjør man?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg driver en nettside. Og har de siste 6 mnd lagt merke til at en annen side med samme innhold kopierer alt. Denne personen var medlem på siden jeg driver. Men ble utestengt fordi hun drev Monkey buisseness.

Personen kopierer direkte alt jeg gjør på min side. Måten linkene ligger, samme type bilder og alt er bare en direkte kopi.

Jeg har lagt all min sjel i min side, og det bare er så irriterende å se at noen ikke gidder å skape sine egne ideer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg driver en nettside. Og har de siste 6 mnd lagt merke til at en annen side med samme innhold kopierer alt. Denne personen var medlem på siden jeg driver. Men ble utestengt fordi hun drev Monkey buisseness.

Personen kopierer direkte alt jeg gjør på min side. Måten linkene ligger, samme type bilder og alt er bare en direkte kopi.

Jeg har lagt all min sjel i min side, og det bare er så irriterende å se at noen ikke gidder å skape sine egne ideer.

Det er litt avhengog av hva som koppieres, men du kan legge in en Copyright tekst nederst med årstall (f.eks. "alt0169" Copyright 2007-2009).

Sett denne teksten in nederst på hver side. Om innholdet kopieres etter det kan du informere "Go..gle" og andre søkemotorer om at du kopieres.

Skrevet

Man trenger ikke ha noe copyright-merke på noe som helst, kopiretten er der uansett, men det er vel heller lite du kan gjøre utenom å kontakte vedkommende og be henne stoppe å kopiere deg, eventuelt be henne merke dine ting med ditt navn.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Eller gå til purken eller rett og slett sende en faktura for bruk av ditt matriale. Du har faktisk loven på din side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...