Gå til innhold

dårligste sex....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har flere, men husker spesielt han ene. Han var svart og var veeeldig godt utstyrt. Hadde kropp som en gresk gud,men antenner som en struts. Vi hadde sex og jeg lå på magen. Han bunnet meg skikkelig og det var ubehagelig siden han var så stor, ba han om å roe seg litt. Da kjører han hele pikken inn i toeren min uten forvarsel, trodde jeg skulle besvime av smertene.prøvde åvri meg unna men han hold meg skikkelig fast og kjørte på. På den tiden var jeg for dum og høflig til å gi han en skikkelig blåveis, hadde det vært i dag så hadde jeg ventet til han sovnet for så å finne en banan......

Videoannonse
Annonse
Gjest Pjusk
Skrevet

Da jeg åpnet denne tråden trodde jeg denne skulle være en tråd om morsomme, komiske eller merkelige historier vedr. sex.

Jeg har ingen historie å komme med selv, men dette som TS skriver kvalifiserer ikke jeg som "dårlig sex". Dette minner mer om vold.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jepp, denne tråden kunne liksågodt nesten hett "post din voldtektshistorie her" :overrasket: Jeg fikk vondt da jeg leste dette.

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, denne tråden kunne liksågodt nesten hett "post din voldtektshistorie her" :overrasket: Jeg fikk vondt da jeg leste dette.

Nei, jeg vil ikke si at dette var voldtekt. uhøflig og hardhendt og totalt egoistisk av han var det, men voldtekt er drøyt.

Vi hadde faktisk sex......, men skikkelig dårlig ble det jo.

Gjest Kristin_
Skrevet

Nei for all del. Men om noen bare hadde holdt meg fast og fortsatt hvis jeg hadde vondt og ville unna ville jeg sett på dette som en voldshandling.

Skrevet

Dårligste sex?

Jo, hun var uforsiktig med tennene da hun skulle suge meg, og da jeg tok av henne trusa for å flytte fokus over på henne en liten stund, måtte jeg bare rygge og si pass. Lukten av gammelost slo mot meg, og det satte punktum for denne gangen.

Gjest Gjest_Mann40_*
Skrevet

Min dårligste sexopplevelse var faktisk med min eks-kone, hun var min første erobring, hun lå på ryggen i 16 år og forventa full behandling og multiorgasmer hver gang.

Etter dette har jeg "prøvd" flere andre, og opplevd hvilket spennende sexliv man kan ha om begge er aktive under akten:)

...man lærer så lenge man lever, heldigvis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...