Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145820

Ja, de fleste har nok hørt nyheten og som en gammel Spice Girls fan må jeg jo innrømme at jeg synes det er litt artig. Musikksmaken min har forandret seg drastisk siden gang, men nostalgien strømmer til når jeg sitter og hører på deres gamle sanger. Jeg kunne til og med tenke meg å få med meg en konsert, rett og slett fordi jeg aldri fikk sett Geri da Spice Girls hadde konsert her i Norge (hun forlot jo gruppa på tidspunktet).

Teit eller ikke - jeg må si at innerst inne så synes jeg dette er litt morsomt altså. :sjenert: Er det noen gamle Spice Girls fans her? Var selv 8-9 år da gruppa var på sitt største. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Gjest Peachbud
Skrevet

Ja, dette er nøyaktig hva verden trenger. En fantastisk nyhet for de fleste av oss.

Joda, litt artig er det jo. Tror mange har glemt hvor store Spice Girls faktisk var. De solgte jo utrolig, og i en periode sto det om de i avisa omtrent hver dag. Det nærmeste vi har vært Beatle-mania fra 1990 til nå i alle fall.

Skrevet (endret)

Jo, jeg har forståvidt forståelse for det. Men de betydde veldig mye for meg en periode, så det er vel derfor jeg synes det er litt morsomt. Jeg må le litt når jeg tenker på at jeg hadde utrolig mange ting med Spice Girls på. Hadde kopper, lommelykter, skrivesaker, t-skjorter, håndklær, plakater, samlealbum til bilder, plater og filmer. Har enda tre bøker som jeg lagde på den tiden, hvor jeg klipte og limte inn alt jeg kunne finne om dem i aviser. Utrolig morsom lesning nå i etterkant. Det minner meg om en veldig beskymringsløs tid i livet, hvor alt var godt (stort sett) og man bare lekte med andre barn og hadde det bra. :)

Endret av yvonne
Gjest Catwoman
Skrevet

Synes også det er gøy at de skal gjenforenes. Likte spice girls den gangen de var på topp - og hvis jeg hører sangene deres nå, synes jeg fortsatt flere av de er bra og fengende. :)

Skrevet

Alle spice-girlsene ser bedre ut nå enn da...bortsett fra Beckham-spice som ser direkte syk ut.

Skrevet

Det er jeg i grunn enig med deg i.

Skrevet

Jeg var vel omtrent den eneste jenta i klassen som ikke var Spice Girls fan...de kan jo søren meg ikke synge!

Men de er sikkert underholdende nok...

Gjest lillebøll
Skrevet

Like spennende som puppene til Posj.

Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor Spice Girls slo gjennom så stort som de gjorde. Musikken er elendig, kostymene deres var latterlig og som white lady sier så kan de jo ikke synge. Næsj, dette blir nok ikke årets happening for min del.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har aldri helt skjønt greia med hun Victoria jeg. Her opereres det pupper og håret shines daglig, men å fikse litt på nesen så hun ser litt mindre ut som en treåring - nei, se det gjør vi ikke! :klø:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg gikk i 5,6,7 klasse på den tiden (husker ikke helt)

Syntes de var dødsfete og jeg skikkeli fan! Flaut å tenke på for jeg hadde både spice girls tighs og t-skjorte som matcha og bilder i ramme :sjenert: Har goså vært med i konkurranse der man skulle "være" en artist og vi var noen jenter som var spice girls (noe nesten alle var). Kom på 3 plass og fikk pokal som geri ;)

Jeg syntes det røde håret hennes var så fint så jeg innsisterte selv om jeg egentlig ligna på emma. Huff nå kom det formye tilbake :ler: Men sånn tilbake til alt. Jeg kan ikke så comebck for dem ville vært noe. De har jo vært store og hatt sin tid, og jeg tror ikke dem er sånn gruppe som kan fortsette i evigheter, bare se på forrgie "comeback" dem hadde uten geri.

Skrevet
Jeg har aldri helt skjønt greia med hun Victoria jeg. Her opereres det pupper og håret shines daglig, men å fikse litt på nesen så hun ser litt mindre ut som en treåring - nei, se det gjør vi ikke! :klø:

Hehe, har tenkt det samme. Når hun på død og liv skal være så flott, perfekt og stylet, hvorfor vil hun ha den lillle bolle-nesen sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...