Gjest Deception Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg trodde virkelig det bare var i tegneseriene at hunder graver ned ting, men nå har vår rakker begynt å gjøre dette når han er på besøk hos svigers (heldigvis ikke i blomsterbedene...). Hva skjer, og hvorfor gjør de dette? Jeg synes ikke det virker videre smart, for han gravde ned en helt ny tørrfisk som han fikk hos naboene, og jeg tviler på at han finner den igjen.
Tabris Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Min hund har gravd ned ben siden hun var unghund. Inne også - hender jeg finner "nedgravde", halvspiste ben klemt ned mellom sofaputene når jeg støvsuger. Når de får noe god mat som de ikke har lyst på der og da, så graver de det ned til senere.
Gjest Deception Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Når de får noe god mat som de ikke har lyst på der og da, så graver de det ned til senere. Akkurat dét kan jeg vanskelig tenke meg, men det er litt morsomt, da. Så lenge det bare foregår utenfor vår could-have-been-hage, selvsagt.
murray Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Joda, de graver ned til senere. Bikkja hjemme graver ned brød og annen mat til "mørning". Har sett henne grave opp slik mat etter noen måneder. Da ser den direkte diskøsting ut, men hun synes den er snadder Av og til kræsjer dog instinktet. Sist gravde hun ned en lekedinosaur. Da hun gravde den opp litt senere var den fortsatt ikke "bra nok til å spise", så hun gravde den ned en gang til... Hun prøver også å grave ned ting på stua med nesa. Hysterisk morsomt når hun gnikker nesa mot gulvet og lager gnisselyd. Vi har hatt to border collier, og begge har vært helt gærne etter å grave ned ting. Hun første gravde ned alle sko hun fant. Det var ikke så populært. En gang vi hadde selskap hadde mamma glemt å lukke døra inn til gangen hvor skoene stod...
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Dette gjør bikkja mi også. Hun pleier å få griseøre en gang i mellom og hvis hun ikke sulten så graver hun det ned. Bak sofaputer, tepper, skoa til sambo (de er store nok ), og får hun sjansen til å grave det ned i hagen så så gjør hun det. Når det er "mørt" nok tar hun det fram og spiser det da. det ser og lukter helt ille!
Elbereth Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Begge leonbergerne mine har holdt på med dette, og de eeelsker råtne, illeluktende og ekkelt utseende ting. Border collien jeg hadde før gravde aldri ned ting, men hun likte heller ikke søppel, sånn som leonbergerne
Gjest Deception Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Og jeg trodde bare det var hunder i tegneserier som gravde ned ting. Men ja, han liker illeluktende ting, det skal være sikkert og visst. Det foret han foretrekker, er det jeg nesten brekker meg av, nemlig vom og hundemat, smaksretning vom.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 (....) Av og til kræsjer dog instinktet. Sist gravde hun ned en lekedinosaur. Da hun gravde den opp litt senere var den fortsatt ikke "bra nok til å spise", så hun gravde den ned en gang til... Hun prøver også å grave ned ting på stua med nesa. Hysterisk morsomt når hun gnikker nesa mot gulvet og lager gnisselyd. (...) Hun første gravde ned alle sko hun fant. Det var ikke så populært. En gang vi hadde selskap hadde mamma glemt å lukke døra inn til gangen hvor skoene stod...
shatika Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Graver ned ting det gjør hundene våre også ja Tror de sparer til evt dårligere tider jeg, eller evt gjemmer slik at de andre hundene ikke skal finne det igjen slik at de får ha det i fred.. Og sannelig husker de akkurat hvor de har gravd det ned når de graver det ned lenge etterpå også Det hender rett som det er at jeg finner brødskalker og hundegodteri nedgravd under sofaputene når jeg støvsuger.. Har også funnet igjen sokker som har vært nedgravd i hundebingen Ikke rart vi savner sokkene våre av og til
Julie Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ene tispa mi har også gjort dette ved noen få anledninger. Jobbet skikkelig iherdig med vekselvis labbene og snuten (dyttet over jord og lyng). Til slutt fikk hun sår på snuten og begynte å blø. Julie Endret 3. juli 2007 av Julie
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jacken min er også helt håpløs til å grave ned ting, mat, leker alt mulig egentlig. Særlig alt han ikke liker (er kresen) som den gangen jeg hentet han på kennel og fant 14 hundekjes nedgravd i sengen. Men han er ikke så smart da, for han graver ned lekene sine, også glemmer han hvor han har gjemt dem og kommer helt fortvilet til meg også må vi lete sammen... Tror han har gravd ned ett griseøre i hver park her i byen, er fantastisk tidsfordriv når jeg har han med ut. Grave ned, sjekke om noen så det, grave opp, grave ned lurere sted osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå