Gå til innhold

1. utfordring

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, da har den første utfordringen til utdrikningslaget kommet:

Jeg fikk tildelt en stk stor gammelrosalilla gardin med litt mønster i med beskjed om å designe og sy en kjole innen 26. juli! Jeg kunne i sin tid sy ganske bra (sydde bl a klærne til konfirmasjonen selv) men er nok ganske så rusten... Men det kunne jo vært verre - forloveren kunne sydd den :ler:

Da vet jeg i alle fall hva jeg skal ha på meg... ;)

Endret av Frey
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennnende! Gleder meg til å høre om fortsettelsen ;)

Skrevet

Kan virke som det er gdt planlagt dette her da! :) Blir spennende å høre resten. Vil gjerne se bilder når du er ferdig med kjolen!!

Skrevet

Min kjære har visstnok sett planen for dagen og kunne fortelle meg at det var godt planlagt ja.

I morgen skal jeg til byen og finne et mønster jeg kan bruke som utgangspunkt til kjolen. Ser for meg å finne noe a la denne

Skrevet

Næh, så artig!

Designet på kjolen i linken var lekker. Tror du kommer til å bli flott jeg. Lykke til med det spennende prosjektet!

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja, da er kjolen nesten ferdig. Mangler å feste foret og finne en fin glitrende nål å feste midt på det grønne båndet.

Så er det bare å vente på fortsettelsen...

post-14952-1185224942_thumb.jpg

Skrevet

Den ble jo kjempe fin den!!!!

Så nå er det bare og vente......

Skrevet

Den kunne blitt verre ja.

Ja, nå er det bare å vente, aner ikke når det er så det er bare å være forberedt når som helst. Dog ikke de nærmeste dagene, forloveren min reiser på ferie.

Gjest Apple- på jobb
Skrevet

Kanskje hun ikke reiser riktig ennå... :sjarmor:

Skrevet

De skal visstnok i bryllup på andre kanten av landet på lørdag, men den som lever får se :)

Skrevet

Lykke til, blir nok kjempekjekt!!

Og kjolen var jo kjempefin!! :)

Skrevet

Knall bra jobba!!! Hadde jeg aldri klart! Blir spennende å følge med på fortsettelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...