hariso Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Noen som har skjønner kvinner med tanke på språk og kroppsspråk fullt ut? Endret 1. februar 2008 av hariso
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Da sender jeg den rett tilbake Alle jenter jeg kjenner, inkl meg selv, er nettopp ÅPNE. Og sier rett ut hva vi ønsker til mannen. Men opplever det stikk motsatte tilbake, masse tvetydige signaler og ord
Gjest væren75 Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Kanskje det er sånn at damer og menn snakker 2 forskjellige språk , jeg syntes nemlig også det annet kjønn er vanskelig å forstå hva mener i mange tilfeller . Interessant at noen gutter syntes damer også er vanskelige å forstå av og til .
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg synes menn er veldig rare fordi de kaller det kvinner sier for: 1) Klaging 2) Mas Menn sier at det kvinner sier er uvesentlig og uviktig. Men hvem har sagt at menn skal bestemme hva som er viktig og vesentlig? Hvem har gitt menn råderetten over å definere hva kvinnen skal bry seg om og ikke bry seg om? Det som provoserer meg som kvinne mest av alt er når en mann sier at han synes det jeg er opptatt av eller det jeg sier er enten "mas" eller "klaging". Det er mulig han oppfatter det slik men det er ikke ment slik fra min side. Mitt neste mål er å finne en mann som i minst mulig grad oppfatter det jeg sier som enten "mas" eller "klaging". Hvis det prosjektet ikke lykkes vil jeg være singel for alltid. Synd for meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Tror ikke menn generelt er så klagete. De bare virker slik og det verste er at de ikke trur vi kan pusse opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå