Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker til vanlig å rense ansiktet mitt med dermalogica special cleansing gel og pre cleanse, før brukte jeg også hudkremmen, skin smoothing cream, men da jeg leste så mye om jojobaolje her, begynte jeg å gå over til å bruke den etter rens (morgen og kveld), da jeg blir så tør i huden.. Men er det "feil" å bruke den i stedenfor hudkrem? Burde jeg bruke den etter, før eller sammen? Eller om natta?

Hva gjør dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker til vanlig skin smoothing cream men om vinteren bruker jeg også olje under. Bruker de fra pevonia botanica eller decleor og masserer inn i huden. venter så litt før jeg smører med fuktighetskrem oppå. synes det gir bedre resultat enn bare olje; huden min trenger jo mer enn bare fett selv om det er hovedsakelig dette den mangler i perioder.

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg bruker jojobaolje i stedet for hudkrem om natta og i tillegg til hudkrem om dagen. Hvis huden din trives med bare jojobaolje, så er det nok ikke feil, men jeg ville følt meg litt "naken" uten noe mer om dagen. Har hørt at jojobaolje har en naturlig solfaktor 4, eller noe sånt, men jeg foretrekker å beskytte med en annen krem i tillegg.

Skrevet

Jeg brukte jojobaolje før, men da måtte jeg bruke fuktighetskrem i tillegg. Oljen i seg selv gav ikke nok fukt/fett - selv om jeg ikke har særlig tørr hud. Jeg brukte den av og til alene om kvelden, men om morgenen er den jo umulig å bruke hvis man skal ha på sminke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...