Gjest Huldali Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har ikke så stive hår på leggene, men de er mørke. Nå begynner jeg å bli temmelig lei av å wokse meg til stadighet. Hvordan er det å farge hårene på leggende og eventuelt bikinilinja? Noen som har gjort dette og kan det gjøres hjemme?
Gjest StockDama Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 vokser ikke hår på leggene og slikt så fort ut at det ikke går lange tia før det du har farga har dotte ut og blitt erstatta av nytt hår?
Annie Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Skjønner ikke hvorfor du skal farge det? Mener du bleking? Det vil jo uansett syns..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 hva farge tenkte du på da? selv har jeg grønne. men tenkte å prøve lilla neste gang men vet ikke om det blir så fint...
Jerle Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 hva farge tenkte du på da? selv har jeg grønne. men tenkte å prøve lilla neste gang men vet ikke om det blir så fint...
Gjest Vampyra Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg tipper du tenker på bleking slik man kan bleke hårene på overleppa? Jeg tror kanskje ikke det er så lurt? Men hva med å prøve å se hvordan det blir, så kan du heller vokse dem bort etterpå?
Gjest Borghild Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 hva farge tenkte du på da? selv har jeg grønne. men tenkte å prøve lilla neste gang men vet ikke om det blir så fint... Jeg anbefaler rosa! Det har jeg! Har også farget min chihuahua, Tinkerbell rosa så nå matcher vi som bara det.
Gjest Tanita Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Har aldri hørt om noen som har farvet hårene der før, og jeg tror ikke du vil bli fornøyd. Voks eller barber de istedet, de vil jo iansett synes hvis du bleker de.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Jeg barberer ikke håret på leggene, men jeg bleker det om sommeren. Kjøper blekemiddel på Vita o.l.
Gjest Saramia Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Farge hårene på leggene og bikinilinjen??? Det er jaggu meg det beste jeg har hørt på lenge Skal de matche hverandre eller ha hver sin farge? Kanskje du skal bare ha den yellow så den matcher bikinien? "It was an itzy bitzy teeny weeny yellow polka dot bikini"
Gjest Ørnulf Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har svarte hår på legga og er stolt av det. Hva pokker skal man med bleking?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 Eh... bleike/farge håret på beina og bikinilinja? Du, si meg, synes du det ser ut som om en golden retriever er hårløs? For det hjelper ikke med lyse hår hvis det er mye av det...
Drua Skrevet 30. juni 2007 #13 Skrevet 30. juni 2007 Eh... bleike/farge håret på beina og bikinilinja? Du, si meg, synes du det ser ut som om en golden retriever er hårløs? For det hjelper ikke med lyse hår hvis det er mye av det... Nettopp!! Personlig holder jeg meg til høvel, det fungerer så fint så.
happyhappy Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 jeg tipper denne tråden var en dårlig spøk for å få litt oppmerksomhet???!! hehhehe... men morsomt var det... ser f or meg at du farger de lyse, og lyyyyyser opp på hele stranda..hehe
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Ja, dere kan bare le. Dere synes ikke det er latterlig å rive ut hårveksten på øyenbrynene, leggene, bikinilinja?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #16 Skrevet 2. juli 2007 Èn ting er styggere enn svarte kroppshår og det er lyse kroppshår.
Gjest Huldali Skrevet 2. juli 2007 #17 Skrevet 2. juli 2007 jaja.. Her var det jo litt av en respons. For dere som lurer var det faksisk et seriøst spørsmål... Hvorfor ikke bleke hårene på leggene når de er myke? Da syns det jo ikke? Kan ikke helt skjønne at dette var et SÅ underlig spørsmål, men... Kanskje ikke så frytelig mange som gjør det virker det som. Men altså, for guds skyld; hvis dere syns det er helt tulleruskt å gjøre det så trenger dere ikke å gjøre det..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 Jeg farget håret på hode, så kjøpte jeg med sånn lyse striper. Så ombestemte jeg meg, og brukte dem ikke. Så jeg bare farget håret på armene istedenfor. Jeg syntes at det var en god idè istedenfor å barbere dem. Spesislet på armene. Hårene syntes jo likevel, men hvis du ikke orker å barbere/vokse mere så er det jo bedre å ha lyse hår enn mørke hår! Så jeg syntes ikke det var en veldig dum idè
Gjest Skimpi Skrevet 3. juli 2007 #19 Skrevet 3. juli 2007 jaja.. Her var det jo litt av en respons. For dere som lurer var det faksisk et seriøst spørsmål... Hvorfor ikke bleke hårene på leggene når de er myke? Da syns det jo ikke? Kan ikke helt skjønne at dette var et SÅ underlig spørsmål, men... Kanskje ikke så frytelig mange som gjør det virker det som. Men altså, for guds skyld; hvis dere syns det er helt tulleruskt å gjøre det så trenger dere ikke å gjøre det.. Venninna mi farga håret på leggene for noen år siden og det ble kjepefint! Spesielt med brune legger, så var det fint. Hun kjøpte et spesialsett på apoteket. Hmm, var det Veet, tro? Er ikke helt sikker på om det var Veet eller noe annet, men apotekfolka kan sikkert hjelpe deg. Det er iallefall virkelig verdt et forsøk!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. juli 2007 #20 Skrevet 3. juli 2007 Hva med høvel? Tar meg under ett minutt et par ganger i uka mens jeg dusjer. Skjønner ikke at folk syns det er så mye styr med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå