Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan reagerer dere om dere er på en trist film og daten er oppløst i tårer? Bra, eller bløtt? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Astri_*
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke ville ha funnet det spesielt sjarmerende hos en mann/date/kjæreste.

Jeg tenker at det er greit om jeg som jente gjør det, men ikke mannen jeg er sammen med! Han kan få lov til å gråte hvis det blir født barn i egen familie som han selv er far til. Ikke til filmer!

Gjest StockDama
Skrevet

Mer morsomt, jeg har aldri klart selv å sette meg såpass inn i filmer at jeg blir rørt til tårer av de, så artig...på en søt måte.

Gjest Gjest
Skrevet

Griner mennesket på kino er det ikke en mann, da kan det bare grine som andre kvinner.

Skrevet

Om det var første daten med en fyr og han setter igang å stortute over en film tror jeg nok at jeg hadde stusset en smule.

Gjest lillebøll
Skrevet

Jeg hadde nok begynt å le. Og tenkt mine tanker om legning..

*fordomsfull*

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde nok begynt å le. Og tenkt mine tanker om legning..

*fordomsfull*

Samme her, ville ha lurt på om mannen er homofil fordi han gråt.

Skrevet

Bra. Likt som hvis en kvinne gråter på kino.

Gjest Neria
Skrevet

Det kommer an på. Om en fyr hadde starta å stortute under en film på første date hadde jeg blitt litt skeptisk. Men når en har vært i et fohold lenge, og grått sammen over andre ting, og filmen er veldig trist hadde det ikke gjort noe for min del.

Og hvis jeg hadde sett en fremmed mann gråte på kino tror jeg ærlig talt at jeg ikke ville brydd meg.

Gjest Elfrida
Skrevet
så artig...på en søt måte.
Enig, :)

Samme her, ville ha lurt på om mannen er homofil fordi han gråt.
? Jeg kjenner mange homser og ingen av dem er spesielt sippete.
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, hvis vi hadde sett en eller annen sentimental Hollywoodfilm med Meg Ryan eller noe sånt, og han hadde sittet og grått gjennom hele filmen, ville jeg helt klart stusset - mye pga filmsmaken... Men en mann som får tårer i øynene av en virkelig trist og fin film - det takler jeg. Samboern min er en sånn. Men han sitter ikke og hulkegråter, da...

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg har bare lagt merke til at menn har en evne til å le og de prøver febrilsk å se det filmatiske og ikke kun handling, de er jo redd for å hyle også når det er grøssere...

Ville ikke stusset på om det falt en tåre, men det har jeg aldri opplevd, heller ikke et brøl eller hyl.

Gjest Elfrida
Skrevet
Men han sitter ikke og hulkegråter, da...
Da ville jeg stusset samme hvem det var, enten det var en date eller en venninne.
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis jeg var på kino og så en sånn typisk klissete jentefilm og fyren hadde sippet hadde jeg stusset ja.

Men det finnes filmer som jeg hadde reagert mer på om det ikke var en reaksjon. Jeg kommer ikke akkurat nå på et godt eksempel, men det kunne jo være en opprørende dokumentar f.eks.

Jeg er en stortuter når det gjelder filmer. Faktisk blir jeg rørt når jeg hører eller ser noe vakkert, og må ofte stresse voldsomt for å unngå å tute. Venninnene mine terger meg en smule for dette ... En mann som hadde snufset sammen med meg på konsert med favorittbandet hadde fått tommelen opp.

Skrevet

Samboeren min snufser litt på fine filmer. Men ikke romantiske komedier, men virkelig gode, triste filmer. Og han storgråter ikke akkurat, heller. Det synes jeg er sjarmerende :)

Skrevet

Det kommer veldig an på hva slags film det er. Jeg lever meg inn i mange filmer jeg, og var på date med en som gråt under "Passion of the Christ". Jeg synes det var mer søtt enn han jeg var på date med som hadde latterkrampe gjennom hele "Titanic"...

Men seff, er ikke noe særlig å være på date med gutter som gråter av romantiske komedier, det blir vel bløtt... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det avgjørende viktig at menn ikke viser følelser?

Heller fotballkamp med kompiser - der kan man vise følelser, enn kino med en dame - hvor man blir voktet på og bedømt på om man viser (de rette) følelser eller ikke.

Gjest lurven
Skrevet

jeg er jo ganske tøff, men det hender jeg gråter til triste filmer, men ikke sånne typiske jentefilmer altså, og jeg liker damer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...