annine Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har fra før av proteinkuren til joico k-pak, og lurer på å prøve fuktighetskuren fra samme merket i tillegg. Men hvilken er det jeg bør kjøpe? Er det den som heter "joico k-pak intense hydrator treatment for dry, damaged hair"? Vanskelig å forstå hva man skal kjøpe
Gjest Saramia Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Sorry altså, bare syntes navnet hørtes ut som joika-kaker!
Sweetiepie Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Ja, det gjør det, vi selger joico på jobb. Joico er kåret til verdens beste serie av oss frisører 6 år på rad=) Vi elsker den!!!=) Go for it=) Jeg vil anbefale deg deep-reconstructor=) Skulle ikke tro dette er mulig, men husker ikke helt navnet, men det er kuren til joico, og koster 270,- i salonger. Så sinnsykt bra!
Gjest tippsi Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg bruker både fuktighetskur og proteinkur fra Joico og er knallfornøyd! De lukter godt, og håret ser kjempesunt ut. Før fikk jeg alltid kommentarer hos frisøren om at håret mitt var så tørt, men det er det faktisk ikke lengre. Jeg bruker proteinkuren "Deep reconstructor" og fuktighetskuren "Intense hydrating treatment". Høres ut som om det er den du har funnet? Anbefaler deg å bestille på lookfantastic.com eller et annet sted på internett. Eventuelt kjøpe i USA, eller få noen andre til å kjøpe med hvis de skal dit. En god del billigere enn her i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå