Ceccy Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har nettopp hatt i hårfarge (blondt) og jeg hadde brunt hår før jeg farget det.. men det jeg lurer på no.. det ble litt lysere men ikke helt sånn som jeg ville ha det..jeg har en farge til som jeg vurderer å ha i.. men er det veldig skadelig for håret hvis jeg farger det 2 ganger på samme dag??? og må håret være helt tørt for å kunne farge det??
Gjest StockDama Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 om håret må være tørt står i bruksanvisninga...det er jo bare å føne det =D og ja, blondering(bleiking) av håret er skadelig, men det har lite å si om du gjør alt på en dag eller over tid, håret slites uansett.
Sweetiepie Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Vent noen dager eller en uke=) Da får skjellaget roet seg litt=)
Ceccy Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Vent noen dager eller en uke=) Da får skjellaget roet seg litt=) fargen ble mye bedre når jeg ventet noen dager så skjellaget fikk roet seg:) takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå