Annevenn Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er på jakt etter en ryggsekk som også er trillekoffert, hvor håndtaket på en måte sitter gjemt i ryggen. Den må være så liten at den kan gå som håndbagasje på fly. Har funnet noen på Morris, men 2500 var litt dyrt, synes jeg.... Skal reise mye og langt de neste mnd, og ha med junior, derfor trenger jeg noe som både kan dras og som jeg kan ha på ryggen om nødvendig. Har sett mange når jeg har vært ute og reist, men bare på ryggene til folk, har ikke sett så mange her hjemme. Noen som kan tipse om hvor de kan kjøpes? Vet ikke om dette hører til her, men siden det er så mange "proffe" shoppere her, håpet jeg at noen hadde gode tips.
Catzy Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Samsonite har mange av denne typen. http://www.samsonite.no/om/en/local_produc...TBYVNORGI4IEVVA (Gå til http://www.samsonite.no, velg Norway som land, velg backpacks og så wheels.) Samsonite selges i de fleste byer. I Oslo kan jeg anbefale Bagorama på Byporten. De har alltid god service. På Samsonite-siden kan du finne forhandlere i alle byer. Vet ikke hva prisene er for disse sekkene, men vil forvente lavere enn 2500. Har kjøpt større kofferter og sånn fra Samsonite for ikke lenge siden, og betalte 1400 kr for hver av disse.
Gjest somlepus_gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har kjøpt billig varianten på Smart Club, betalte ca 200,- kr Har hatt den i 2 år og reist mye med den.. Funker greit.. men klart at det ikke er samme kvalitet som de til 2000,- Var på Smart club i går og de har de fremdeles
Annevenn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Takk for tips! Vi har dessverre ikke Smart Club i Bergen, men jeg fant en på Clas Ohlson til 400, og den helt topp. Er nok ikke Samsonite kvalitet, men den duger i massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå