Gå til innhold

Hvor mange barn ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil ha to eller fire, absolutt ikke tre (ihvertfall ikke tette, er midtunge selv). Nå venter vi nr 1, og det kan jo hende det er nok, så vi får se! :ler:

ELLER; så kan det hende det blir en nå, og to om noen år, attpåklatten først, altså ;)

Vi tar det som det kommer (men jeg tror at vi klarer oss godt med to).

Endret av Opa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, her var det jammen mange produktive :ler:

Vi har det ene barnet vi ønsker oss!

Livet er herlig! :tommel:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har lyst på to barn, men kan ikke få noen. Det har vi visst hele tiden, så vi har jo lært oss å leve med det på et vis.

Har en kjempebortskjemt katt istedenfor, da, som er "babyen" vår. Men nå kan vi ikke ha den lenger på grunn av allergi. :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ingen grense jeg. Men jeg vet ikke engang om jeg kan bli gravid, foreløpig. Nå er jeg nesten nylig ute av et samboerforhold, vi prøvde i over 1 år, men ingenting skjedde. Kanskje like greit, når ting ble som de ble.

Uansett - jeg har selv 3 søsken, og ønsker meg en stor familie selv. Jeg lar kroppen og de barna jeg får (kanskje får jeg noen med spesielle behov...?) sette en stopper når den tid kommer.

Dessuten kunne jeg tenke meg å være beredskapshjem/fosterhjem. Så må ta det med i beregningen og.

For å si det på en annen måte; jeg tar alle de jeg får. De er alle sammen velkommen :)

Gjest Madden
Skrevet

Kunne godt tenke meg stor familie i utgangspunktet, men etterhvert har jeg innsett at det sannsynligvis ikke blir det allikevel!

Vi venter vår første, og jeg blir selvsagt glad om vi får en eller to til, men vet at det er mye å håpe på!! Vi får se om det kommer flere enten det blir ved adopsjon eller med naturmetoden! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har ingen, men om vi skal ha (og det er vel egentlig sannsynlig etter hvert), håper jeg på minst to, kanskje tre, enten naturlig eller ved adopsjon - vi er 30 alt, så kan risikere at det ikke er så lett som det virker :)

Skrevet

Jeg ønsker meg tre barn.

Har alltid hatt lyst på stor familie, mens sambo helst har lyst på et eller to barn. Ikke fritt for at vi har hatt noen diskusjoner om det!

Skrevet

Vi har 4 barn.Er i tenkeboksen om vi skal ha en siste lille :)

Har fått barna i to runder.Absolutt å anbefale for de som vil ha en liten flokk :sol:

De store hjelper de små og er fine forbilder.

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet

Jeg har 5 barn, og ønsker meg flere, trodde jeg var ferdig,men har finni ut at det nok kommer en til :hjertesmil:

Gjest Gjest
Skrevet

Har 3 barn på 10, 16 og 17 :) Fikk første da jeg var 23.

Skrevet

Har 1 biologisk. Aldri i verden om jeg vil føde ett til!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har to gutter på 20 og 16. Fikk førstemann da jeg var 20. Enkel hoderegning viser da at jeg er 40, og butikken er stengt.

Må bare se fram til eventuelle barnebarn:))

Gjest Jazzy
Skrevet

Jeg har to barn. Ønsker meg per dags dato ikke flere.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ett barn på 10 måneder,og jeg er 23 nå.Kanskje jeg vil ha ett til,men mest for at barnet mitt skal få søsken.

Skrevet
Hei

Hvor mange barn ønsker dere å ha? Eller har dere?

Jeg selv ser bare føre meg selv med et barn, noen som har bare et barn og ønsker ingen flere?

har 3 ... og ønsker meg en eller to til.. men litt verre å få mannen med på det...

Skrevet
Hei

Hvor mange barn ønsker dere å ha? Eller har dere?

Jeg selv ser bare føre meg selv med et barn, noen som har bare et barn og ønsker ingen flere?

Jeg tenker meg med 2 :)

lyst på en jente og en gutt, men det vil tiden vise :) med bare et barn ser jeg for meg et bortskjemt barn som ikke vil dele...

Skrevet
Har 8, akkurat passe for oss. :sol:

kanskje jeg kjenner deg???? kjenner ei med 8 barn:P

Gjest Raptuza
Skrevet

Har ett barn, men ønska oss 4. Pga sjukdom er eg blitt ufruktbar(ødelagte eggstokkar).

Skrevet
kanskje jeg kjenner deg???? kjenner ei med 8 barn:P

Jeg ikke den eneste her i landet med 8 barn da... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...