Gå til innhold

Hvor mange barn ?

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa
Skrevet

Har 2 barn! Gutt og jente!

Tenkte en gang at vi kanskje skulle ha 3 barn, men jeg føler det er nok nå.

Skrevet

Jeg har to barn. Grunnen til at jeg ikke har bare ett barn er at jeg synes det er verdifullt med søsken. Skulle gjerne hatt flere, men samboeren har satt kroken på døra ;) .

Gjest Gjest
Skrevet

Har to barn jeg. Skulle gjerne ha hatt en til, men siden jeg er alene så får jeg ikke det til :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har 8, akkurat passe for oss. :sol:

Gjest Gjest_Supermoo_*
Skrevet

Jeg vil ikke ha barn.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Hvor mange barn ønsker dere å ha? Eller har dere?

Jeg selv ser bare føre meg selv med et barn, noen som har bare et barn og ønsker ingen flere?

Jeg har 7 barn :) 3 gutter og 4 jenter!

Alderen er fra 7 mnd. til 19 år ;)

2 forskjellige fedre, men jeg har vært gift 2 ganger.

Da jeg giftet meg andre gangen så hadde ikke mannen min barn så han gav jeg 2 barn

Skrevet

Vi har en gutt, men ønsker oss to til :rødme:

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg er 39 og har ikke planer om å få barn... men er veldig glad i barn og passer ofte venners barn og nieser og nevøer osv.

Har møtt menn på min alder som ikke har barn, men som ØNSKER seg det, men da har jeg bedt de se seg om etter litt yngre damer. Dvs. at jeg ikke vil stå i veien for deres ønsker når de ikke er sammenfallende med mine.

Men liker barn, har jobbet i bl.a. barnehage da jeg var ung, men det ble litt overdose barn for min del...

Gjest *Madam Mim*
Skrevet

Vi har fire, to gutter og to jenter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fire barn og to stebarn. Min mann har 5 barn og ett stebarn ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Både jeg og samboeren ønsker to tette i første omgang, helst ikke tre, og jeg ser ikke bort fra at om det først kommer 2 så gjerne 2 til om helsen holder og han blir enig :)

Men for alt jeg vet kan det vise seg at vi ikke får barn.....

Skrevet
Huff, synes det er synd å se at så mange ønsker 3 barn eller flere. Det er egositisk og ikke noe man øsnker. Vil dere virkelig at noen skal vokse opp som dritten i midten, for de er sånn det føles og det er en grunn til at det er det midterste barnet som har dårligs sjanse for å klre seg og størst sjanse for å ta selvmord

Hvorfor skal jeg føle meg som dritten i midten? :klø:

Kan du vise til sider som kan dokumentere dette?

Jeg har lyst på 4 :rødme: Men får se hvordan ting er når nr 1 kommer om noen år :sjenert:

Skrevet

Jeg har et barn og vil ha flere, hvertfall to til, kansje tre... det vet jeg vel ikke før jeg har fått en til og får vite hvordan det føles. Men håper jeg får flere barn...

Mannen har to fra før og er vel ikke så kjempelyssten på like mange til som meg..... så jeg får satse på å få han med på et barn til og at jeg får trillinger!! ;)

Gjest Fliss
Skrevet

Jeg har 2 barn og skal nok ikke ha flere, nei ...

Nå er jeg over 40, har en voksen og en nesten-voksen gutt så noen nye barn før eventuelle barnebarn er totalt uaktuelt ;)

Jeg tilhører garantert ikke de som føler trang til babyer etter de 40, nei ... men en hund til - det kunne jeg tenkt meg.

Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Vi har blitt enig om 2, med mulighet for et 3. barn. Han har to søsken og syns det er topp, jeg har ett og har alltid ønsket meg et søsken til. Det som avgjør blir vel alderen min, tenker jeg. Har ingen planer om å være 40 og ha barnehagebarn for å si det sånn, og jeg vil ikke ha de for tett heller. Men med 3 år mellom hvert barn så er jeg "ferdig" når jeg er 33, perfekt :)

Skrevet

Eg har alltid ønska meg 4-6 barn. Men no er eg 30 år, og er fortsatt barnlaus, så det ser ikkje så veldig lovande ut... Eg og kjæresten min har nettopp blitt prøvarar. Håpar det klaffar fort, slik at eg rekker å få meir enn eit par barn (viss eg i det heile tatt kan bli gravid). Eg vil nemlig ha ein stor familie. :)

Skrevet

Jeg har tre barn, to gutter og ei jente.

Hadde planlagt 4-5 barn, men det var før jeg fikk noen..........

Det var litt mere krevende enn jeg hadde tenkt, nr.2 har ADHD også.........

Så vi stoppet etter tre av flere grunner, men jeg skulle gjerne hatt en jente til. Trolig mest fordi jeg selv er en av fem søstre og synes synd på min datter som aldri får en søster.......Sikkert tullete egentlig.......

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en datter på 11, og det ser ut som om det blir med det. Har prøvd i flere år på en til, men ingen suksess så langt, og nå begynner tiden å løpe fra meg.

Nå skal det sies at det er for MIN del at jeg ønsker meg en til, ikke for min datters skyld. Hun har aldri ytret noe ønske om søsken, heller tvert imot. Hun syns faktisk litt synd på de som har søsken, for det må da være noe herk! :ler:

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg har ett barn. Dersom det skulle bli aktuelt med flere vil jeg to at det max blir en til.

Men- først må jeg finne pappaen og helst være i et stabilt forhold til han, så må jeg vurdere om det er helsemessig forsvarlig å gjennomføre ett svangerskap/fødsel (dårlig erfaring/ historikk...).

(Og innen alt dette evt er på plass begynner jeg sikkert å bli for gammel. Er snart 30- og ser ingen potensielle pappaer stå i kø utenfor døra her!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...