Gå til innhold

Hvor mange barn ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi har to barn nå på 1 og 3 år.. Fikk første mann da jeg var 19... så jeg har god tid til å tenke på om jeg vil ha flere....

Hadde i utgangspunktet lyst på 4 barn, men forrige svangerskap var tungt og fødselen tøff, så har ikke lyst på flere akkurat nå... Men spør igjen om noen år :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Har fire, snart fem. Blir nok stopp der.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Her to gutter, 3 og 5 år, og ønsker ett barn til. Som en annen skrev her, utfordringen er bare å få mannen med på det.

Han er litt skeptisk til nr. 3 pga økonomi, oppfølging, osv. Jeg mener det går seg til...

Skrevet

Jeg har 6 barn og 2 stebarn, kommer det 1 barn til så tar vi imot. Det blir i så fall siste :kgbaby:

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har bare et barn og skal IKKE ha flere. Jeg elsker barnet jeg har, men har verken ønske eller overskudd til flere barn.

Skrevet

Har 2 barn. Hadde lyst på et 3 for noen år siden, men det har vi slått fra oss. Har det veldig fint med de to vi har :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg vil iallefall ha to. Vil gjerne at barnet mitt skal vokse opp med søsken. Tror 3 egentlig hadde passet veldig fint :)

Skrevet

Ser denne tråden er over ett år gammel- men kan vel svare likevel ;)

Jeg har en unge, og er foreløbig fornøyd med det. Likevel vil det nok komme en nr 2 innen 2-3 år, siden samboer ønsker seg flere.

Skrevet

Helst ett barn, maks to.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Får snart vårt 2.barn og der stopper vi - GARANTERT.

Mest på grunn av tunge svangerskap...

Skrevet

Ønsker meg tre, minst. Men innser jeg er heldig om jeg får to.

Skrevet

ønsker meg fem eller seks barn. Har 1 foreløpig.

Skrevet

Vi har snart 2 barn og det blir nok med de 2 tror jeg. Kunne godt tenke meg 3 barn, men orker rett og slett ikke en graviditet til med alle de plager som følger med :gjeiper:

Skrevet

Har en gutt på drøyt 3 år og venter en baby i mai. Trodde lenge at han skulle bli enebarn, men så endret vi mening og bestemte oss for et barn til. Tror det blir veldig stas, både for liten og stor.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Skrevet

Kan tenke meg to barn.

Men å finne en passende mor er ikke lett. Enten har hun barn fra før, tatt standpunkt at hun ikke ønsker barn, eller så har jeg ikke møtt henne ennå.

Krysser fingrene for at jeg finner henne innen jeg runder 40... :sengekos:

Skrevet

jeg har lyst på 1 barn så kan vi bruke merr tid på det ene.

Skrevet

Har et barn. Kunne tenkt meg 2 eller 3 til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...