Gå til innhold

Hvor mange barn ?

Anbefalte innlegg

Gjest sivvi
Skrevet

Hei

Hvor mange barn ønsker dere å ha? Eller har dere?

Jeg selv ser bare føre meg selv med et barn, noen som har bare et barn og ønsker ingen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange jeg har lyst på, men jeg har i hvert fall lyst på flere enn bare ett, slik at barnet kan vokse opp med søsken. Jeg synes det er veldig viktig.

Skrevet

Jeg har lyst på 3 :) Så får vi se om gubben er enig

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har 3 barn :)

Var 24, 25 og 31 år da barna ble født.

Skrevet

Har 3 barn, 23, 21 og 12, stebarn på 11.

Gjest -eline-
Skrevet

Da vi diskuterte barn på "framtidsbasis" så sa jeg at jeg ville ha to, men etter å faktisk ha tenkt seriøst på barn så har jeg vel innsett at jeg har lyst på tre... :sjenert: Jeg har to søsken og tanken på å være foruten lillesøstra mi...

Vi er begge veldig klar for barn nå, selv om vi skal vente litt til (blir jeg gravid nå så har jeg under to måneder igjen til levering av masteroppgaven, ergo ingen god ide ;)), og selv om min kjære i utgangspunktet kun hadde lyst på to så har han i løpet av kort tid faktisk gjort seg vant til tanken, så det blir nok tre små her etterhvert :rødme:

Gjest Elastica
Skrevet

Har tre, og er godt forsynt.

Gjest sivvi
Skrevet

Det virker som de aller fleste, også de rundt meg har 3 barn.

Absolutt et magisk tall, og alle gode ting er 3, som de sier.

;)

Skrevet

For meg er to et magisk tall, har to skjønne barn og syns det er helt perfekt :)

Skrevet
Jeg venter nummer fire, og mannen har to fra før.

Men så er det stopp! :ler:

Oj! Stor bil og stort hus? ;)

Har begynt å lure på om jeg vil ha to.. men akkurat når prøver vi i grunn på å få første mann, så får vi heller se. Hadde opprinnelig kun lyst på én.. men vi får som sagt se.

Skrevet

Vi har et barn sammen nå, mannen har i tillegg to fra før.

Jeg vil gjerne ha tre barn, det er ihvertfall det jeg ser for meg nå. Men vi får ta et barn om gangen, og se det an litt underveis. Hvem vet - kanskje det blir fire? :ler:

Men når det er sagt så er det jo ikke bare å bestille barn. Vi er veldig glad for jenta vi allerede har fått, og jeg håper på å bli gravid igjen så fort som mulig. Men jeg tar det ikke som noen selvfølge at vi kan få alle barna vi vil ha. Men prøve kan vi ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Har alltid ønsket meg tre barn, men nå når jeg har to er det faktisk nok.. Det er mye mer jobb enn man tror før man får barn (enda har jeg rolige og "snille" barn).

Kanskje jeg ønsker meg en attpåklatt etterhvert - men det blir nok ingen realitet hos oss. Vi har to skjønne barn og er fornøyd med det.

Gjest Neria
Skrevet

Jeg tenker meg at 2 barn er fint, selvom man ikke akkurat kan legge inn noen bestilling... Jeg har vokst opp med søsken og vil gjerne at mine barn skal kunne få gjøre det også.

Skrevet

Jeg har tre, på 12, 16 og 19. Samboern har to på 9 og 15. Vi skal *ikke* ha fellesbarn:) Fikk første da jeg var 19, og synes det er greit med de jeg har, kunne ikke tenke meg en ny runde med våkenetter.

Gjest Miss Cutie
Skrevet

Har 3 barn. Det har jeg alltid ønsket meg. Trodde jeg endte opp med 2 men så kom sistemann.

Skal absolutt ikke ha flere, er godt forsynt.

Skrevet

Jeg selv har en på 5 og min samboer en på 15 og 17. Men jeg har veldig lyst på en til................ :sjenert:

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg har to jeg har født, en jeg er bonusmamma på heltid til og to som er her på helgebasis. Jeg har fryktelig lyst på et barn til; og da bestiller jeg et like enkelt svangerskap som jeg hadde med eldstemann, like lett fødsel som med minsten og en like herlig jente som min bonusdatter... :ler:

Gjest *Madam Mim*
Skrevet

Vi har fire. Har tenkt mye og vært veldig i tvil om jeg hadde lyst på en til. Men plutselig ble jeg veeeldig ferdig med babyer og småbarn. Men jeg kommer alltid til å savne å gå gravid... :tristbla:

Skrevet

Vi har to, og det holder til det motsatte er bevist ;)

Skrevet

Vi har et barn foreløpig. Har lyst på minst 2.. Barnet vi har er 18 mnd.. Er allerede babysyk igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...