Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Samboeren min har jevnlig kontakt med sine exer og gamle elskerinner via msn og sms. Jeg skulle egentlig ønske at han kunne la være, og har sagt det til han, men han ønsker ikke å kutte kontakten. De er tross alt hans venner sier han. Det her er snakk om fem damer, tre av dem har han vært sammen med, og resten har vært hans elskerinner. Krever jeg for mye om jeg insisterer på at han må kutte kontakten med dem?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Nei, synes ikke du forlanger for mye! Er han veldig ung eller umoden da, kanskje, i go med at han insisterer på det? Det sier seg vel selv at man bryter kontakt med gamle elskerinner og kjærester når man er i et forhold? Klart de ikke er venner? Synes det er trist at mange menn er på den måten at de skal ha så mange "venninner" når de er i seriøse forhold.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Han er godt voksen, 40 år. Vi har vært sammen i åtte år, og det er det lengste forholdet han har hatt noen ganger. Vi har også to barn...
kamela Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Han er godt voksen, 40 år. Vi har vært sammen i åtte år, og det er det lengste forholdet han har hatt noen ganger. Vi har også to barn... Her ville jeg satt betingelser om at han kuttet ut, gamle elskerinner hadde han vel kontakt med av EN grunn før, trenger vel ikke mer kontakt med hverken dem eller ekskjærester, så sant han ikke har barn med noen av dem.
Gjest StockDama Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Mine ekser har jeg hatt et rent brudd med, så de er jeg faktisk venner med enda, og kjæresten min har ingen grunn til bekymring, og det vet han godt. For det er nettop det de er..EKSkjærester, har null intresse i å fortsette noe med dem, med unntak av vennskapet, for de var og er fortsatt gode venner. Og jeg har ingen intensjoner om å kutte vennskapet mitt med noen jeg kjenner etter krav fra kjæresten, for jeg ville aldri i verden bedt han kvitte seg med sine venner.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Venninner som han alltid har hatt et platonisk forhold til er greit. Ekskjærester, ekselskerinner og nye beundrerinner er ikke greit.
Gjest vimselot Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Samboeren min har jevnlig kontakt med sine exer og gamle elskerinner via msn og sms. Jeg skulle egentlig ønske at han kunne la være, og har sagt det til han, men han ønsker ikke å kutte kontakten. De er tross alt hans venner sier han. Det her er snakk om fem damer, tre av dem har han vært sammen med, og resten har vært hans elskerinner. Krever jeg for mye om jeg insisterer på at han må kutte kontakten med dem? Synes ikke du krever noe som helst så lenge du ikke får møte disse interesante damene. Har aldri reagert på menn som har kontakt med sine ekser, men jeg vil jo helst møte dem da. Trenger ikke bli bestevenninner eller noe, men det er greiere på den måten.
W. Wallace Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg synes du burde slutte å overreagere. Er det større sjangs for at han ender til sengs med noen av disse enn at han ender til sengs med noen helt nye? Det tror jeg virkelig ikke! Jeg tror faktisk det er motsatt. Dere trenger vel heller ikke å snakke om hans elskerinner som en slags ting som har kun brukte for å ha sex. Hvis de har vært hans elskerinner over tid har de nok tilbrakt litt tid ilag og nyter hverandres selskap. Man trenger ikke være kjærester for å ha noe til felles. Hvis han ikke er sterk nok til å holde seg unna uten at du river han i den andre retningen - er du virkelig interessert å holde sammen med han? Hvis noen har tenkt til å være utro kommer de til å være det enten du kommer i veien 1, 10 eller 100 ganger. Den ene gangen du ikke er der vil det skje. Bortkastet energi å gruble over sånt.
ceca Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Det er nok større fare for at han er utro med en ny dame enn med en eks.
murray Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Stoler du ikke på kjæresten din? Du må akseptere at han har hatt andre kvinner og at han ikke bare kan "slette dem" fra hukommelsen eller livet sitt. Men han har valgt deg, og du har sannsynligvis ingen grunn til å være sjalu. Endret 29. juni 2007 av murray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå