Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet (endret)

Jeg bare digger den butikken. De har så mye fine topper, basic singleter og endel andre ting til en rimelig penge. Bare vært der 2 ganger og kom begge gangene ut litt fattigere hehe. Ikke trygt for lommeboka å jobbe rett ved siden av der, nei. Men fy så lave str de har i jeans! Helt ned i 23 tommer! Trodde ikke det fantes engang! Dessuten er de veldig små i str. Jeg bruker normalt 26 og måtte nå opp i 27. Følte meg stooooooooor! Men singleter og topper er egentlig ganske store i str. Og så mange fine farger! (og mange stygge....) Men det beste er prisen! Igår kjøpte jeg hotpants, jeansknebukse og 4 topper for 994 kr! O lykke! Kvaliteten virker ikke så dårlig heller. Flere som digger denne sjappa?

Endret av Borghild
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg kom til å gjøre det, men hittil har jeg ikke funnet èn ting som frister.

Har hørt at kvaliteten er til å grine av på enkelte varer der òg.

Gjest Borghild
Skrevet

Det beste de har er lange basic singleter i mange farger. Jeg har kjøpt lys rosa, blå, naturhvit og turkis, blir nok flere også. Også har de mange kule topper. Ikke så nøye om de bare holder et halvt år så lenge de er så billige.

Gjest Lipgloss
Skrevet

Jeg har alltid handlet på gina i sverige tidligere, men ikke i det siste. ALLE går rundt med samme plagg, jeg personlig kommer ikke til å handle så mye av den grunn. Kvaliteten sucks, det er faktum, tynn tynn bomull osv, men til den prisen kan man ikke forvente mer.

Jeg tror målgruppen er 14-16 åringer med tynn lommebok.

Synes heller ikke at de har et så stort utvalg, samme topp eksponert 10 forskjellige steder i butikken er lite kult.

Skrevet

Jeg liker butikken godt:) Har kjøpt to topper jeg bruker ofte, og en kjole jeg bruker som nattkjole, topp og vanlig kjole:) Så den er praktisk.

kommer nok til å bli flere plagg. Hadde lyst på en bukse også, men det så ikke ut som om de gikk så høyt opp:( det er leit for toppene deres er jo store.

Gjest Borghild
Skrevet

Den største buksa er str 33 tror jeg.

Skrevet

Genial butikk for basic varer! :) Greit med et alternativ til H&M, synes jeg. Jeg finner aldri jeans og slike klær i sånne butikker, men er en del annet som er kjekt å kjøpe der.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg har aldri vært der, men jeg ser jenter hver eneste dag med den samme tunikaen :roll:

Den kortermede med silkebånd rundt magen...

Gjest Lipgloss
Skrevet
Jeg har aldri vært der, men jeg ser jenter hver eneste dag med den samme tunikaen :roll:

Den kortermede med silkebånd rundt magen...

ja, uff..rosa..grønn...blå...

Gjest Gjest
Skrevet

Gina Tricot er faktisk den kjedeligste klesbutikken jeg har sett... Har så langt ikke lagt igjen en eneste krone hos dem. Men hver sin smak, og det er bra. :)

Skrevet

Leste dere artikkelen på side tre i Aftenposten i dag - og at hele Oslo går likt kledd, og at Gina Tricot har skylda?

Joda, det kan være noe i det. Men det dama som skrev den gelmte, var at vi burde takke selvsamme sjappe for alle de bare fjortisnavlene vi slipper å se i byen denne sommeren. :ler:

Forøvrig synes jeg stedet er greit mht. basisplagg. Har kjøpt to tights der selv. Men er redd det er mye "bruk og kast"-klær.

Skrevet

Har vaert innom ca 4-5 ganger og aldri funnet noe jeg har likt.. foretrekker HM.. syns klaerne til Gina Tricot ser og foeles billige, stoffene er saa tynne og 'lefsete'.. men mulig det blir bedre om det kommer en ny sesong.. er generelt veldig lei av disse ensfargede tunikaene.

Gjest Leiababe
Skrevet

Synes butikken er genial ift helt basic ting, men har ikke funnet så mye annet der.. Og kvaliteten er kanskje ikke den aller beste, men som regel får man jo det man betaler for. Jeg har det også med å bli veldig fort lei av ting, så er nesten nødt til å handle litt billig :)

Skrevet

jeg handla der for første gang i går--i tønsberg. Blei litt skuffa..har hørt så mye bra osv..men var jo ikke sååå fine ting der.. prøvde en bukse--syns de var store i str jeg da..måtte ned en str,og den satt helt forferdelig!! fikksånn hjerteformet rumpe.nei fyssj! til og med kjæresten fikk bakoversveis og sa neeeeiiii neiii neii! og han pleier ikke merke mye til bukser..hehe..

men joda..mye enkle fine ting der..kjøpte med to topper hvertfall. og skjønner det er mange som liker butikken.

Gjest tippsi
Skrevet
Leste dere artikkelen på side tre i Aftenposten i dag - og at hele Oslo går likt kledd, og at Gina Tricot har skylda?

Åh, var det Aftenposten morgen eller aften? Det kunne jeg gjerne tenkt meg å lese!!! :)

Har ikke handlet noe der selv, for det er alltid fullt av mennesker når jeg går forbi.

Skrevet

Mange av klærne der er av elendig kvalitet ja, men har funnet en veldig søt cardigan i angora-blanding og en søt kjole/tunika-sak i bomull. Det er egentlig det. De ekle tynne tunikaene som hele hovedstaden går i om dagene holder jeg meg unna.

Men morsomt å gå dit og hente inspirasjon også. Synes de som jobber der er flinke til å kle på prøvedukkene sine.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg holder meg også unna de tunikaene. Liker egentlig ikke tunikaer i det hele tatt. Ser gravid ut i alle sammen. Jeg har kjøpt en haug med singleter og topper der samt en jeanshotpants og en jeans knebukse. Jeg fikk ikke hjerteformet rumpe ihvertfall. Og singletene er veldig gode.

Gjest Lipgloss
Skrevet
Mange av klærne der er av elendig kvalitet ja, men har funnet en veldig søt cardigan i angora-blanding og en søt kjole/tunika-sak i bomull. Det er egentlig det. De ekle tynne tunikaene som hele hovedstaden går i om dagene holder jeg meg unna.

Men morsomt å gå dit og hente inspirasjon også. Synes de som jobber der er flinke til å kle på prøvedukkene sine.

jeg er dypt uenig i det siste. Synes de bare slenger på dukkene det første og det "beste" i deres øyne, feks idag hadde en dukke på seg brun tunika med tynne stropper, under hadde denne en tunika igjen med HELT FEIL FORM, un der en grå tskjorte..HALLO!?!?! Helt forjævlig.

De trenger nye dekoratører.

Gjest Saramia
Skrevet

Aldri hørt om den butikken jeg. Om det sier mer om meg enn om andre vet jeg ikke...

Gjest Borghild
Skrevet

Så lite verdensvant trodde jeg ikke du av alle var, Saramia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...