Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i slutten av 20 årene, har ett barn og har vært singel i et par år.... Har ikke lyst på flere barn og ikke lyst på samboer...derfor har jeg heller ikke et ønske om å møte den store kjærligheten med det første heller...

Med en gang jeg føler at en gutt/mann begynner å se på meg som et forhold, så trekker jeg meg raskt og uten forklaring vekk..også hender det at jeg angrer litt etterpå... ingen av de jeg treffer nå vet om hverandre, og ingen har heller spurt om jeg møter andre... Har det jo travelt med jobb og barnet mitt, så mine forhold til menn er "et annet liv" på en måte, adskilt fra det daglige livet....

Har det egentlig veldig bra nå, men lurer litt på hvor mange det er vanlig å ha forhold til samtidig?

Noen som har erfaring med dette, og hvor lenge kan slike fohold fortsette? Noen har jeg sagt fra helt fra starten at jeg ikke vil ha noe fohold, bare møtes og flørte osv..., men dette ser ut til å virke helt mot sin mening... og med å møte så mener jeg ikke nødvendighvis sex...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

EN av gangen.

Hva er grunnen til at dem ikke vet om hverandre?

Selvsagt, fordi da ville det blitt skuffelser og sure miner.

Derfor bare EN av gangen

Gjest Gjest
Skrevet

Har nøyd meg med en om gangen. Ser ikke noen grunn til å rote rundt.

Skrevet

Man har ikke forhold til flere samtidigt. Dette er ikke "normalt" eller ihvertfall ikke noe som lönner sig. Hva hvis du datet noen du virkelig likte og fannt ut att han datet ti andre?

Vill du date, ha löse treffer uten forpliktelser,så si det til dem du treffer, er det greit for dem så er det greit. Ikke noe feil med å ha treff med menn uten forpliktelser, absolutt ikke, men dem må få vite at du ikke er ute etter forhold.

Ikke för noen bak lyset, ikke innbill noen at det kan bli noe mer hvis det er uaktuelt.

Unnskyld hvis jeg höres frekk ut, men er ikke det vanlig folkeskikk?

Skrevet

Grunnen til at de ikke vet om hverandre er at de aldri har spurt, og jeg har heller aldri spurt dem, og ville ikke blitt overasket om de av og til møtte andre...håper de ikke sitter hjemme og sturer når de ikke er med meg ;) Tingen er at jeg akkurat nå ikke vil ha noe fast forhold, men ettersom jeg ikke sitter hjemme når barnet mitt er hos sin fra, så møter man jo menn i ulike anledninger...og akkurat nå er det tre jeg liker, og treffer av og til. Har en liten følelse av at de tror jeg er utrolig anstendig fordijeg har barn, bra jobb og bolig...og det er derfor de ikke spør om jeg møter andre. De gangene jeg har sagt dirkete at jeg er ikke ute etter et kjæreste forhold, så virker det som om mennene tror jeg mener det motsatte, og blir ekstremt kjærlige og "kjæreste aktige".

Vet ikke jeg, men liker det så godt slik som jeg har det nå... Det må da finne andre som har forhold til flere samtidig? Flere som ikke er ute etter ett kjæreste forhold, men treffer flere de liker og blir kjent over tid... Det tre jeg treffer nå, er alle veldig bra menn, og kunne ha blitt forelsket i dem om jeg bare traff en av gangen..

Hadde jeg villet ha en kjæreste så hadde jeg vel kanskej vært mer i modus for å satse på en, men nå vil jeg ikke komme en så nær, så da er det på en måte en barriere å date flere samtidig...

Grunnen til at jeg tar det opp her er at jeg ønsker å høre fra andre i samme situasjon...eller er jeg helt unormal? Mine venninner er enten godt gift eller på desperat jakt etter den store kjærlighete, de støtter meg likevel i det jeg gjør, men sier de ikke hadde klart det selv...

Er det noen som meg her?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Spør dem om det er greit at du treffer flere. Er svaret deres ja, så er det greit.

Skrevet

La oss snu litt på situasjonen: Hvis du selv om en stund finner en du vil satse på seriøst; Hvordan ville du ha følt det om han traff 3 andre samtidig som deg?

Men så lenge du er ærlig og de vet situasjonen så er det jo greit. Da er de jo kanskje av samme type selv.

Selv hadde jeg nok trekt meg vekk rimelig raskt fra ei som jeg måtte dele med andre. Det hadde sagt litt for mye om min ”verdi” oppe i det hele.

Caracal.

Skrevet

Så lenge du bare "dater", så er det vel greit å føle seg fram litt, jeg synes grensen går ved å ha et fysisk forhold til flere.

Men akkurat den "De har jo ikke spurt"-logikken kan du jo ikke bruke!

Jeg har jo aldri spurt kjæresten min om han treffer andre, men jeg tar det jo for gitt at han ikke gjør det. Dersom det plutselig skulle vise seg at han traff en masse andre damer som jeg ikke visste om og mente at det var helt greit fordi jeg "aldri hadde spurt" - nei, da hadde det blitt bråk!

Skrevet

Så lenge dere ikke har avtalt å være såkalt "eksklusive" ser jeg ingen grunn til at du ikke kan ha fysisk forhold til flere. Jeg ville selvsagt gjort det klart at et forhold ikke er aktuelt for øyeblikket. Så lenge du ikke sniker rundt og gir disse mennene klare beskjeder om at dere er kjæresten synes jeg virkelig ikke de kan forvente noe annet heller. Vær ærlig om de spør. Ikke bry deg om hva alle andre synes. Do your own thing, så lenge du er etisk, autentisk og ærlig selvsagt.

Forresten : bruk prevensjon - ikke spre sykdommer.

Gjest Elastica
Skrevet
Unnskyld hvis jeg höres frekk ut, men er ikke det vanlig folkeskikk?

Jo, det synes jeg absolutt.

Gjest Mirina
Skrevet

Jeg har datet flere samtidig, men da har alle visst at jeg traff andre, og jeg hadde ikke sex med noen av dem. Jeg kunne ikke ha holdt på slik du gjør.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri datet flere samtidig. For meg ville det vært feil. Da jeg datet han som ble kjæresten min hadde jeg selvsagt ikke lyst til å treffe andre menn. Hvis jeg ikke ønsket et forhold ville jeg ikke kalt det en date. Da ville jeg kalt det å treffe venner. Og jeg ville gjort det klart for dem at jeg ønsket å være singel. Hvis jeg ønsket et erotisk forhold ville jeg sagt klart fra at jeg bare ønsket sex, ikke noe mer. Ærlighet er viktig, ellers kan man såre andres følelser. Da kan de også få problemer med å stole på andre senere.

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan da alltids treffe et par menn om gangen men ikke slik at det stakkars barnet tror at begge er pappa.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er vitsen med å date hvis man ikke er ute etter et forhold? Da risikerer man jo bare å såre vedkommede veldig!

Selv hadde jeg ikke klart eller orket å datet flere samtidig. Har jo følelser, og før eller siden blir man forelsket eller betatt, og da er ikke de andre av interesse lenger.

Høres ensomt og kaldt ut å overfladisk-date flere samtidig.

Skrevet

En venninne av meg - godt over 30, "dater" flere. Selv holder jeg ikke orden på alle mennene hennes, men så det gjør hun selv ja !

Tror det er tre hun har hatt over en lengere periode, (er snakk om år ja..) men hun har ikke sex med dem alle...tror jeg da :ler:

Nå på sommeren har det dukket opp to beilere til.. :popcorn:

Men hun er klar for et forhold, men må bare finne den rette, sier hun...

Skrevet

må bare si det også - jeg hadde aldri orket å holde på slik.

Tror jeg hadde begynt å surre med navn og kalt dem noe annet enn det de het, surret med hva de gjorde ol. og det hele hadde blitt bare kaos :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde over en periode på to-tre år tre elskere. De visste selvølgelig om hverandre. Det fungerte helt greit. Alle tre var som meg, ikke ute etter fast forhold. Det hende at x kom mandag, y kom tirsdag og z kom onsdag,.....slikt fikk noen venninner av meg til å få bakoversveis og litt snurpete uttrykk, men jeg innrømmer glatt at jeg storkoste meg.

Skrevet

1. Barnet mitt har aldri møtt noen av "mine menn"

2. 5 navn i løpet av 2år...tror de fleste klarer å huske de..

Spørsmål: Hvis man ikke er ute etter kjæreste...og har det fint som singel...skal man da ikke kunne ha forold? Har jo behov for kos og sex og romantikk innimellom....

Gjest Bellatrix
Skrevet
Spørsmål: Hvis man ikke er ute etter kjæreste...og har det fint som singel...skal man da ikke kunne ha forold?

Min definisjon av singel er at man ikke er i noe forhold.

Skrevet
1. Barnet mitt har aldri møtt noen av "mine menn"

2. 5 navn i løpet av 2år...tror de fleste klarer å huske de..

Spørsmål: Hvis man ikke er ute etter kjæreste...og har det fint som singel...skal man da ikke kunne ha forold? Har jo behov for kos og sex og romantikk innimellom....

svar på 2 - vennnnen min har de mennene samtidig. Derfor tror jeg at jeg hadde av og til kunnet surre med navnene, altså om Per var hos meg og jeg skulle rope på han for noe så kunne jeg ha sagt Knut Hender jo jeg surrer med navnet til mannen og guttungen :ler: ..

Kaller du det du har med dem et forhold så er du vel ikke singel...

Men klart du kan kose deg så lenge guttene er klar over at du ikke vil noe mer enn kos og at du trives som singel !

Men hvorfor vil du ha flere på samme tid?

Er du ikke redd den ene kommer på døra, og der er du med en annen?

De hadde vel ikke blitt så glade for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...