flopp Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Mitt yndige lille barn smurte inn hele håret sitt og sin venns hår med rosa, jordbær leppepomade . Nå har jeg vasket håret henes i alle fall 10 ganger med ulike shampoer, håndrens som skal fjerne olje etc og Zalo, men det ser akkurat like ille ut. Leppepomaden inneholder bl.a parafin så det er vel det som gjør at håret får en skikkelig god glans :icon_frown: Har noen av dere gode forslag på hvordan jeg skal få dette bort?? Lille frøkna ser jo ikke ut....
flopp Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. juni 2007 En bitteliten skrivefeil i overskriften ser jeg
Brunhilde Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Det kan være en ide å smøre håret inn med olje (olivenolje er bra), vask godt etterpå. Det er ihvertfall ikke skadelig!
Chiquita Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Olje var det første jeg tenkte på også. Olivenolje/babyolje, el.l...
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Har desverre ingen gode idéer, men synes selvfølgelig at dette hørtes hysterisk morsomt ut Huff, slemt å le.
Tule Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 hei jeg har ike sa mange tips og kome med utover det som er sakt men du kjener ike en frisør da som du kan ringe og spore om han hun har noe tips litt stygt og le jeg sier som jeg sier til noen andre foreldre som er i slik situasjoner at du komer til og le av det om en ti tolv ar nar hun har opdaget hjemefarging og har farget både seg selv og bade haper det ordner seg da hilsen
flopp Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Var innom frisøren i stad og kjøpte en shampo som skal fjerne sterke stylingprodukter, klor etc. Så når frøkna kommer hjem fra barnehagen i dag skal både den og olje prøves Takk for svar
Carebear Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Var innom frisøren i stad og kjøpte en shampo som skal fjerne sterke stylingprodukter, klor etc. Så når frøkna kommer hjem fra barnehagen i dag skal både den og olje prøves Takk for svar **** Dattern min klinte en hel brunkrem i fast form inn i håret (og på baderomsveggene da) Måtte nesten koke ungen for å få f***skapet ut igjen... Og papirtapeten ble aldri som før...
Gjest Neria Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Jeg gjorde det samme da jeg var liten, smørte inn hele kroppen og håret med Lypsyl. Moren min endte opp med å klippe meg gort, hun fikk ikke vaska ut Lypsylen av håret...
Tule Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Jeg gjorde det samme da jeg var liten, smørte inn hele kroppen og håret med Lypsyl. Moren min endte opp med å klippe meg gort, hun fikk ikke vaska ut Lypsylen av håret... hei det var nesten lit stygt gjort syns jeg tenkte hun ikke på og kjøpe noe som kune vaske det ut, en annen ting er at om det bare er missfarging vil det jo og slites ut ettervert hilsen
Kykkelikokos Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 hei det var nesten lit stygt gjort syns jeg tenkte hun ikke på og kjøpe noe som kune vaske det ut, en annen ting er at om det bare er missfarging vil det jo og slites ut ettervert hilsen Jeg gjorde det samme da jeg var liten, smørte inn hele kroppen og håret med Lypsyl. Moren min endte opp med å klippe meg gort, hun fikk ikke vaska ut Lypsylen av håret..
Gjest Neria Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 hei det var nesten lit stygt gjort syns jeg tenkte hun ikke på og kjøpe noe som kune vaske det ut, en annen ting er at om det bare er missfarging vil det jo og slites ut ettervert hilsen Hun hadde prøvd omtrant alt i hele verden for å få det ut, så klipping var siste utvei... Så da var jeg fin og kort på håret en lang stund Kan ikke si det føltes særlig traumatisk med kort hår, det var mye værre å ha en svær klyse lypsyl i hele hue
flopp Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2007 Nå er endelig leppepomaden ute av håret :-D Prøvde alt mulig; renseshampoo fra frisøren, håndrens som skulle ta olje etc og masse forsjkellige shampoo! Det som funka til slutt var ca. 6-7 runder med zalo
Rainbow Brite Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 Til neste gang: Shampo i tørt hår, tilsett litt etter litt vann mens man masserer hele tiden, skummer skikkelig, når man har tilsatt nok vann til at håret er blitt helt vått, skyller man ut shampoen og vasker håret igjen på vanlig vis. Lett som en plett, fjerner all f**nskap! Skulle det fortsatt være noe problem, vent til håret er HELT tørt igjen, og gjør det samme med zalo i steden.
Gjest vimse Skrevet 2. juli 2007 #17 Skrevet 2. juli 2007 Sunlightsepe i slike såpestykker er flotte greier, det tar bort olje, fett osv i mannens hår når han "en sjelden gang " har mekket motor. Koster en tier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå