royaltrux Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Skal kjøpe disse her: Sko Men de er guttesko. Skal bestille de via Sole Service og lurer hva størrelse jeg skal bestille. Jeg bruke str. 40 i sko til vanlig (dvs jente sko). Noen som har råd eller evt. om akkurat disse kan kjøpes i Stavanger et plass?
FantasDick Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet ikke, men jeg har kjøpt alle mine guttesko i én størrelse mindre enn jenteskoene, og de har passet perfekt.
Gjest Saramia Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Det er vel ingen i hele verden som kan fortelle deg hvilken skostr du skal ha. Vi ser deg ikke, og ikke de sure føttene dine heller, så vi aner ikke hvilken str de er
royaltrux Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Det er vel ingen i hele verden som kan fortelle deg hvilken skostr du skal ha. Vi ser deg ikke, og ikke de sure føttene dine heller, så vi aner ikke hvilken str de er Eh Eg så jo jeg selv bruker str. 40? Spørsmålet mitt var hvordan man konvertere damestr. til guttestr.
happyhappy Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 er det mange som har kjøpt guttesko her? Det har aldri jeg gjort*! MEN det er jo faktisk mange stilige guttesko jeg kunne gått med--det skal jeg tørre prøve ut en annen gang...(?) Tror du må ned en str jeg også, side guttas fot er litt bredere.
royaltrux Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 er det mange som har kjøpt guttesko her? Det har aldri jeg gjort*! Vel, hvis du har kjøpt Converse sko, så har du kjøpt "guttesko" Mange stilig Nike og Adidas sko er også egentlig guttesko.... Jeg bestilt str. 40, får håper det passer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå