Gjest Gjest_milla_* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Føler dette er et noe"oppbrukt" emne, men må bare ta opp problemet mitt likevel. Dette er noe som sliter veldig på meg. Sjalusi i forholdet. Angst når kjæresten går ut på byen uten meg foreksempel. Eller når jeg vet at han åpenlyst glor på andre... måten han kan finne på snakke til andre jenter. Flørtende.. Min følelse av å ikke strekke til som kjæresten hans. Egentlig småting i seg selv, men mye av sjalusien kommer nok av ting han har sagt og gjort tidligere. Vi møttes for fire år siden. Begge var unge. Han har ikke vært sammen med andre en eksen og meg, og føler nok at han ikke har fått "herjet fra seg" før han falt til ro .... han har vel forsåvidt nevnt dette også. "Jeg kom for tidlig inn i livet hans" ... I starten av forholdet klarte han også være "utro"mot meg.. Kanskje feil å kalle det "utro" , men han flørtet og snakket skittent seksuelt med en jente på nettet. De var nakne og brukte begge webkamera. Fra samme by som oss. Dette har nok forfulgt meg etter at jeg fann det ut. Slitt mye, og vet at det er bunn og grunn meg selv jeg må jobbe med. Min egen selvsikkerhet som ikke er bra nok. Den følelsen av å ikke være bra nok for din kjære, den er virkelig ikke god. Slitt enormt på meg. Og når han også har klart å "slenge utav seg" slike ekle kommentarer som han har gjort om at jeg dukket opp for tidlig osv.. Han skal ut med gutta i morgen. Sliter på meg. Har bestemt meg for å finne på noe i morgen kveld jeg også. Kan ikke bare bli sittende hjemme. Det ville resultert i angst, depping, og til at jeg kunne funnet på å ringe han flere ganger. Vil ikke vise min sjalusi. Men den er der, den gnager inni meg. SLiter på meg. Noen med tips og / eller erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå