Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Ei venninne og jeg planla i mars å reise til Syden nå i sommer, men hun backet ut når vi var i ferd med å bestille og sa hun ikke tok seg råd til det. Vi hadde funnet tur og alt syntes å være i boks. Jeg var kjempeskuffa. Men for et par uker siden fant hun ut at hun ville reise likevel. Vi fant en dato som passet for begge, og var inne på nettet hver dag for å sjekke. Vi fant en tur som vi bestemte oss for å bestille, men så ringte hun senere om kvelden og sa hun ikke fikk penger før et par dager etterpå, så DA kunne vi bestille. Jeg var skeptisk til det, siden slike turer går bort med en gang. Men jeg valgte å vente...... Et par dager etterpå, når dagen kom, fant hun ut at hun måtte jobbe EN time på jobben som hun ikke fikk bytta vekk når vi egentlig skulle være på reise. Jeg hadde ordna meg fri i fra den nye jobben min, og ble sur...... Hun spurte om vi kunne ta et par dager før, men det måtte jo føre til at jeg måtte spør sjefen min om å ta ferien tidligere. Noe jeg kviet meg skikkelig til, siden dette er en ny jobb og greier.... Likevel gjorde jeg det. Dette var i dag, og hun skulle ringe meg når hun kom hjem kl. 19, da skulle vi bestille. Nå er klokka 20 og hun har enda ikke ringt....... Jeg er drittLEI! Hva burde jeg gjøre her? Hva burde jeg si til henne?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ehh..du kan jo f.eks kontakte henne? Eller skal du la alt fare fordi du ikke vil miste stoltheten din ved å kontakte henne?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg prøvde å ringe en halvtime senere enn avtalt, men hun tok ikke telefonen.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Skjønner du er skuffet. Håper hun har ringt nå. Men selv hadde jeg bestilt tur til meg selv den datoen som var bestemt, og reist alene om hun ikke fikk ut fingeren for å bestille selv. Men så synes jeg også det er helt ok å reise alene da:)
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Vel, dette var en tur vi skulle ha sammen, og jeg reiser ikke alene nei.....
Ce'Nedra Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Fy søren, så dårlig gjort! Greit nok å skuffe en gang, men hvis du ikke hører fra henne nå og hun har en GOD unnskyldning, ville jeg kuttet kontakten og funnet ei annen venninne å dra på tur med!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 TS her. Hun tok kontakt nå, for hun hadde hatt det "såååå travelt". Sa jeg var klar til å bestille, men nå så hun at prisene sank. Hallo?! Turene blir revet bort fort som fy, og hvis vi vil ha en tur må vi bestille NÅ. Hun ville vente til senere i kveld, evt. i morgen. Jeg sa at jeg ikke ville vente...... Jeg er så lei nå.
mimoza Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Hun vill nok reise med dig, men har ikke råd. Eller så har hun flyskrekk eller noe. Eller så er hun bare veldig egocentrisk. Trur ikke hun gör det av ondsakp, men det viser tydelig at det er en vennine du ikke kan stole 100% på. Desverre. Har du noen andre du kunde tenk deg å dra sammen med, så ville jeg spurt dem. Ikke regn med henne,og ikke la mer tid gå til å vente på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå