Gjest Me Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Så...i dag er det torsdag.... På tirsdag veide jeg 54,8 og i dag er vekta på 56,8! Jeg har ikke spist unormalt, og vekten har ligget stabilt på 55 lenge...men plutselig smalt det bare? Nå skulle jeg egentlig hatt mensen denne uka da, men har akkurat sluttet med pillefri uke, altså jeg begynte på nytt brett med en gang...kan det hende at kroppen samler mer vann fordi jeg egentlig skulle hatt mensen? Magen er litt rar og oppblåst, som om jeg skulle hatt mensen...men jeg blør som sagt ikke....
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Helt sikker vann i kroppen. Det er umulig å legge på seg 2 kg. fett på 2 dager i hvertfall, så du trenger ikke å bekymre deg.
Gjest Me Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Huff....du har vel rett...fikk bare sjokk da jeg så på vekta....har ikke veid 57 kilo på 6 mnd.....Og siden jeg har ligget på 55 stabilt så lenge så fikk jeg litt panikk....får sjekke igjen over helgen når "mensen uka" er over.....
turbogirl Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Helt normalt dette, når man skal ha mens blir man ofter tynger i kroppen og kroppen kan samle mere veske også. Dette kan du oppleve uken før mens,evt uken du skal ha mens eller uken, dette varierer fra person til person... Det spiller også litt inn når du veier deg på dagen,om du har vært på do før du veier deg,om du har veid deg med mye klær. Har du trenet hardt i det siste og bygd opp mere muskler,går man stortsett bestandig opp før man går nedover på vekten igjen,dette kommer av at muskler er tyngere enn fett, tror ikke dette vil gi utslag på to dager bare,men bare nevner det hvis du skal komme borti dette senere ved en anledning Så du har ingenting å bekymre deg for,helt normalt
Gjest Kristin_ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 For å legge på seg 2 kg fett må man ha 14000 overskuddskalorier. Det er vel ganske opplagt at det ikke er tilfelle, og at det dermed er en naturlig forklaring på dette "hoppet"
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Vekta varierer jo gjerne en par-tre kilo i løpet av døgnet, så det kommer an på når på døgnet du veier deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå