Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann er veldig plaget med svette, blir store våte flekker under armene og det er veldig ubehagelig..

han prøvde yerka en gang og synes det hjalp, men det svidde så voldsomt og det husker han best - kvier seg for å prøve på nytt.

men; hvordan funker aluminiumsklorid?

hvordan "bruker" man denne? som deo eller bare et par ganger i uka? deo itillegg da eller?

og hva med stopp24? tror dere den vil hjelpe litt evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
min mann er veldig plaget med svette, blir store våte flekker under armene og det er veldig ubehagelig..

han prøvde yerka en gang og synes det hjalp, men det svidde så voldsomt og det husker han best - kvier seg for å prøve på nytt.

men; hvordan funker aluminiumsklorid?

hvordan "bruker" man denne? som deo eller bare et par ganger i uka? deo itillegg da eller?

og hva med stopp24? tror dere den vil hjelpe litt evt?

Jeg er veldig fornøyd med aluminiumsklorid, fungerer veldig bra på meg. Prøvde Stop24 og yerka, men synes ikke det hadde noe effekt. Tar på aluminiumsklorid to ganger i uka, vasker det av med såpe dagen etter (tar på om kvelden). Hender jeg bruker vanlig deodorant, men ikke ofte.

Skrevet

Jeg bruker Yerka. Jeg har prøvd aluminiumskloriden, men jeg får store brannsår av den.

De første gangene stikker og svir det noe aldeles grusomt, men jeg har blitt "herdet".

Stop 24 er nok "mildere" enn både Yerka og aluminiumsklorid, men den inneholder alkohol og det hemmer svettekjertlene. Den er jo verdt et forsøk.

Du får også kjøpt en deodorant fra Cosmica som heter medical. Den skal være ekstra effektiv og holde i 72 timer. Den kan også svi en del.

Skrevet

Vil bare si at for meg så svidde Yerka syykt første gang, neste gang da jeg brukte MYE midre (fortsatt nok) gikk det helg greit.. For meg funket ikke Stopp24 mer enn en hvilken som helst vanlig deo..

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg har prøvd stop 24 og en annen en man får kjøpt på apoteket, syns ingen av de ga noen effekt.

Tidligere hadde jeg brukt dove sin deo i mange år. Etter å ha prøvd de ulike apotek-deodorantene byttet jeg over fra dove til niva. Og vips, ingen svetting! :tommel:

For meg hjalp det altså bare å bytte over til en annen "vanlig" deodorant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...