Guess What! Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Hei på deg ! Ser du har skifta "logo" på signaturen din. Fra ..var det engel ? Til et fjes som ser trøtt ut Du er ei livaktig jente med mye godt humør!! , hvorfor bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 svaret finner du under personlige meldinger................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Hvorfor? Hvorfor?? Tja.... Si det Nå har jeg byttet igjen! Til den "livaktige" smiley`en! Blir her på KG likevel jeg. (Til enkelte anonymes store ergrelse antar jeg ) Hi hi! Takk for gode ord Predeline!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 2. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 2. april 2002 Ja, nå ble jeg glad ! Kjekkt at du blir Vinga! Ha en KJEMPE fin dag ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå