Gå til innhold

Sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg traff en skikkelig søt dame her for noen måneder siden, ble forelska nesten umiddelbart.

Hun hadde blitt forlatt av typen sin, han hadde vært utro. Ja, ja tenkte jeg.

vi havnet i senga etter 2 uker, og hva skjedde ? Hun var så trang, at det var nesten umulig å komme inn i henne. Selv etter å ha knullet i 15 minutter, så var hun like trang. Jeg måtte konsentrere meg som bare det for ikke å bli presset ut.

Nå kan dette høres ut som en god opplevelse, men det var helt på grensen til å være smertefullt for meg. Måtte liksom "slåss" med musa hennes.

Denne tilstanden har vel et navn, det at jenter pga. angst trekker sammen skjedemusklene..? Det virket helt sprøtt, ikke noe godt i det hele tatt, bare stressende.

Kan noen fortelle meg hva dette er for noe ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
Jeg traff en skikkelig søt dame her for noen måneder siden, ble forelska nesten umiddelbart.

Hun hadde blitt forlatt av typen sin, han hadde vært utro. Ja, ja tenkte jeg.

vi havnet i senga etter 2 uker, og hva skjedde ? Hun var så trang, at det var nesten umulig å komme inn i henne. Selv etter å ha knullet i 15 minutter, så var hun like trang. Jeg måtte konsentrere meg som bare det for ikke å bli presset ut.

Nå kan dette høres ut som en god opplevelse, men det var helt på grensen til å være smertefullt for meg. Måtte liksom "slåss" med musa hennes.

Denne tilstanden har vel et navn, det at jenter pga. angst trekker sammen skjedemusklene..? Det virket helt sprøtt, ikke noe godt i det hele tatt, bare stressende.

Kan noen fortelle meg hva dette er for noe ?

Er hun veldig ung og ikke ha født barn?

Jeg var kjempetrang før jeg fikk barn. Nesten på grensen til smertefullt både for meg og menn som jeg lå med!

Det endret seg heldigvis litt etter at jeg fikk barn og litt mere etter at det kom enda flere, så nå har jeg det bra. Det er ikke sikkert at det er for at hun strammer seg!Jeg strammet meg ikke, men var allikavel for trang!Mitt råd er å bruke masse glidemiddel for det hjelper litt..

Endret av Mysticgirl
Gjest Gjest
Skrevet

Kan man jobbe bevisst med å utvide seg?

Gjest koosejenta
Skrevet
Er hun veldig ung og ikke ha født barn?

Jeg var kjempetrang før jeg fikk barn. Nesten på grensen til smertefullt både for meg og menn som jeg lå med!

Det endret seg heldigvis litt etter at jeg fikk barn og litt mere etter at det kom enda flere, så nå har jeg det bra. Det er ikke sikkert at det er for at hun strammer seg!Jeg strammet meg ikke, men var allikavel for trang!Mitt råd er å bruke masse glidemiddel for det hjelper litt..

Var det samme med meg før jeg fikk barn,var fryyktelig trang..sexen ewr myye bedre nå etter barn:)..bruk myye glidemiddel er også mitt råd,det måtte jeg bruke selv om jeg var våt,nå trenger jeg det heldigvis ikke lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...