Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 På jobben er det en søt, men overvektig dame som er forelsket i avdelingens kjekkas. Hun får mange kommentarer om det, og folk synes litt synd på henne bak ryggen hennes. For det er jo helt utenkelig at han kan falle for henne, eller? Slik virker det i hvert fall på de som snakker. Det har også vært noen litt ufine bemerkninger om at det finnes noen såkalte "feeders" som tenner på tjukke og vil fore dem opp, sånn at kanskje det er hennes sjanse. Er virkelig utseende så viktig? Selv faller jeg heller for en tjukkas enn en tilbringer hele dagen med å pumpe jern for å pynte på utseendet. Man trenger jo ikke like bilringer i utgangspunktet, men det forhindrer vel ikke at man kan falle for personen inni bilringene? Er vekt et viktig tema for dere hos en partner (tenker nå mest på utseendet, alle vil vel helst at partneren skal ha god helse). Kjenner dere noen par der en er tykk og den andre tynn?
Gjest Frøken Titt Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Han kan da godt falle for henne selv om hun er tykk. For alt man vet kan det hende at hun ikke er tykk i hans øyne. Ja, da. Jeg vet om flere par som er tykke og tynne.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Ta en titt på par som går på gata. De gangene det er markant forskjell mellom de to, er det nesten alltid en tykk dame og en tynn mann. 9 av 10? Hvor ofte ser du en tynn dame med en veldig tykk mann? Høres egentlig teit ut, men ser man etter så er nå en gang dette inntrykket mitt ...
Ulva Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Eg e tjukk og har funne meg ein tynn og veltrent mann så da e fullt muligt Han synest eg er den deiligeste i verden og passer på å fortelle meg det titt og ofte :rødme: Men det er nok auga som ser, synd at folk tror så dårligt om tjukke folk, personligheten og utstrålinga kan gjere kven som helst vakker
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Eg e tjukk og har funne meg ein tynn og veltrent mann så da e fullt muligt Han synest eg er den deiligeste i verden og passer på å fortelle meg det titt og ofte :rødme: Men det er nok auga som ser, synd at folk tror så dårligt om tjukke folk, personligheten og utstrålinga kan gjere kven som helst vakker Jeg er også lubben og jeg er sammen med en mann som er tynn, har alltid vært sammen med tynne/maskuline menn ! Da jeg var slank var jeg også sammen med tynne /normalbygde menn, også nå når jeg er blitt rundere,er det sånne menn jeg har vært sammen med. Tror det stemmer at menn liker tjukke og runde jenter mer enn vi jenter liker tykke menn!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er tynn og fant meg en mann som er tykk. Da jeg traff ham var han trent og holdt på å slanke seg. Etter en tid som samboer så hadde han lagt på seg 20 kg. Vi er ekser i dag, men vekta hadde ingenting med det å gjøre.
Gjest Silmarill Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Klart at han kan falle for ei som er litt lubben. Det er ikke alltid(faktisk sjeldent) at kroppen betyr så mye når man "velger" ut en kjæreste. Det er jo det indre som teller. Det første man faller for er nok utseende, men i denne sammenheng så kjenner dem jo hverandre fra før av, så om hun er snill og smart så bør vel det egentlig holde det. Tror vel for å være ærlig at ansiktet har mye å si også, men absolutt ikke alltid. Husk også på at veldig mange menn foretrekker damer som har mer på kroppen enn bare "skinn over knoklene" Kanskje han er en av disse mange menn som foretrekker det? Håper for hennes skyld at mannen hun har falt for ser mer på hennes indre enn hennes ytre. Ja, jeg kjenner par der jenta er lubben og mannen tynn og viceverca
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Tror det har veldig lite og si, som de andre sier det er øyet som ser. Sambo veier nok mer enn han burde og jer er nogenlunde tynn/normal, men for meg er han verdens peneste og mest sexy uansett hva andre måtte tenkte om han.
Ce'Nedra Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Fy søren, så slemme folk er! (Det med feeders).. Jeg må innrømme at det er sjelden jeg ser par hvor den ene er tykk og den andre tynn, og da blir det nesten slik at jeg legger merke til det. Men kjenner mange par hvor jenta er litt lubben mens gutten er tynn. Men i det fulle og hele er det jo opp til en selv, noen liker dem tykke, noen liker dem tynne. Noen bryr seg ikke i det hele tatt. Selv ville jeg nok ikke vært sammen med en tykk person, men det går mer på at den jeg er sammen med må ha noenlunde samme kosthold som meg, så da måtte han i alle fall vært villig til å legge om.
turbogirl Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Min kar er skikkelig tynn, jeg legger nesten på meg med en gang jeg tenker på noe godt. Nå er ikke jeg overvektig og trener ganske mye,men det er stor forskjell på oss,det samme gjelder min mor,mine svigerforeldre osv... Tror nesten ikke det er noen i familien min som er jam i str. en av partnerene er enten tynn eller litt lubbene/tykke. Ser ikke på dette som noe unormalt jeg,fysj for noen ufyselige arbeidskolegaer du har som kan gå bak ryggen til andre slik :icon_neutral:
Ulva Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Fy søren, så slemme folk er! (Det med feeders).. Jeg må innrømme at det er sjelden jeg ser par hvor den ene er tykk og den andre tynn, og da blir det nesten slik at jeg legger merke til det. Men kjenner mange par hvor jenta er litt lubben mens gutten er tynn. Men i det fulle og hele er det jo opp til en selv, noen liker dem tykke, noen liker dem tynne. Noen bryr seg ikke i det hele tatt. Selv ville jeg nok ikke vært sammen med en tykk person, men det går mer på at den jeg er sammen med må ha noenlunde samme kosthold som meg, så da måtte han i alle fall vært villig til å legge om. Sku eg ha spist som han hadde eg blitt feitere, eg følger libra og har gjort det ei stund, han spiser ferdig og halvferdigprodukt, spiser det han har lyst på når han har lyst. Men han er av dei som ikkje legg på seg, mens eg legg på meg av å tenke på usunnheter. Så alle tjukke har ikkje dårlig kosthold, eg hadde det for 1 1/2 år siden og sliter desverre med det enda Det er grunnen til at eg er lubben men eg lever ikkje sånn lenger nå, sjøl om sikkert mange tror det
Brunhilde Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Eg e tjukk og har funne meg ein tynn og veltrent mann så da e fullt muligt Han synest eg er den deiligeste i verden og passer på å fortelle meg det titt og ofte :rødme: Men det er nok auga som ser, synd at folk tror så dårligt om tjukke folk, personligheten og utstrålinga kan gjere kven som helst vakker Nemlig! Jeg leste en gang om en undersøkelse som var gjort i England. Mannlige studenter ble vist bilder av jenter som gikk fra sterkt undervektige via normalvektige til sterkt overvektige. Det viste seg at guttene syns jentene var seksuelt attraktive mye lenger på den "tykke" enn på den "tynne" siden... Kanskje en tankevekker for noen og en hver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå