Gå til innhold

Sex og Skuffelser

Fremhevede innlegg

Gjest Line27
Skrevet

Jeg har et annet innlegg , anngående en skikkelig smell for meg,dårlig sexopplevelse.....

Jeg lurer på om andre mener at det er lurt å hoppe fort i det igjen ? Med en ny type , for å glemme det ? Hvilke tanker har dere ?

Virker hysterisk ut, men jeg vil ikke at dette skal sitte seg fast i meg. Har skikkelig dårlig selvtillit av det han tilslutt gjorde mot meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Min erfaring er at det er bedre å ha noe annet å tenke på (et nytt ligg ja) istedenfor å la det andre gnage. Jeg har kun benyttet meg av denne komme-over-metoden en gang, og ante ikke det var så effektivt!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har et annet innlegg , anngående en skikkelig smell for meg,dårlig sexopplevelse.....

Jeg lurer på om andre mener at det er lurt å hoppe fort i det igjen ? Med en ny type , for å glemme det ? Hvilke tanker har dere ?

Virker hysterisk ut, men jeg vil ikke at dette skal sitte seg fast i meg. Har skikkelig dårlig selvtillit av det han tilslutt gjorde mot meg....

Hva skjedde ?

Gjest Line27
Skrevet
Min erfaring er at det er bedre å ha noe annet å tenke på (et nytt ligg ja) istedenfor å la det andre gnage. Jeg har kun benyttet meg av denne komme-over-metoden en gang, og ante ikke det var så effektivt!

Ja , det kan være at det er best å bare leve videre , og ikke la det sitte pang fast , og vente med menn pga. jeg er så redd for å oppleve det igjen liksom.....

Jeg hadde tenkt å ta en pause fra menn , men tror ikke det er så lurt heller, for da vil jeg vel da helt skade av det hele også......Og kanskje få store problemer å komme meg ut av tankene på det som skjedde....

Gjest Line27
Skrevet
Hva skjedde ?

Det som skjedde var at jeg hadde hatt kontakt med en fyr en stund.

- vi hadde hatt sex 3 ganger, og da han fikk gjøre alt, så blokket han meg pang på msn rett etter sexen....

- Han gjorde dette med unnskyldning om at han trodde jeg var forelsket i han, og det var ikke han i meg, og han ville bare leke, derfor blokket han meg sa han, selv om jeg hadde sagt at jeg ikke var ute etter forhold....

- I tillegg ringte han meg, og såret meg, og til tross for at han vet at jeg var utstøtt / mobbet i barndommen, tok han ingen hensyn. Han slengte stygge kommentarer om at jeg var stygg, og at han ikke eide følelser for meg , ikke bittelite en gang.... Og dersom jeg kontaktet han igjen ville han anmelde meg til politiet. Skikkelig nederlag - føles det som - føler meg pyton !!!!

- Men siste gang vi hadde sex, hadde han problemer å holde seg i 3 timer, han var overkåt, så jeg skjønner ikke hvorfor han gjør dette.

- Han var her med jobben, men pleide aldri egentlig å reise hit heller, bor på en annen kant i landet, der han har barn, og jeg har også barn, og bor her.

Skikkelig tragisk sex kaller jeg det !

Skrevet

Sex skal være noe å glede seg over,- noe positivt. Jeg synes du har vært skikkelig uheldig og vært utsatt for en jeg vil kalle en drittsekk. Han har virkelig behandlet deg dårlig, og jeg mener du fortjener langt bedre enn dette.

Jeg hadde ventet med å ha sex inntil jeg har funnet noen som viser deg respekt og behandler deg som et likemenneske. Det trenger ikke absolutt å ligge en forelskelse i bunnen, men det bør være en god og trygg relasjon som har fått tid til å bygges opp gjennom gode samtaler.

Hvis du jumper uti det med en tilfeldig partner, er det en fare for at opplevelsen ikke blir så positiv som ønskelig. Jeg skal ikke vifte med noen pekefinger i forhold til et ONS, men hvis du tenker på det, vil jeg ihvertfall anbefale dere å være edrue.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Ja , det kan være at det er best å bare leve videre , og ikke la det sitte pang fast , og vente med menn pga. jeg er så redd for å oppleve det igjen liksom.....

Jeg hadde tenkt å ta en pause fra menn , men tror ikke det er så lurt heller, for da vil jeg vel da helt skade av det hele også......Og kanskje få store problemer å komme meg ut av tankene på det som skjedde....

Vel, nå var det ikke en mann det skjedde med, jeg trengte full variasjon. Ingen anger, ikkeno stress i framtiden og vi er bestevenninner fortsatt. Bare ha betydningsløs sex og ha det gøy! :D

Skrevet

TS: Ikke drukne deg selv i skuffelser ved å gjenleve de gang på gang. Treff en mann som får deg til å føle deg fantastisk. Gjør det nå! Jeg mener ikke fyk ut på byen å dra med deg det fulleste mennesket du treffer, men finn noen som gir deg en positiv opplevelse.

Vel, nå var det ikke en mann det skjedde med, jeg trengte full variasjon. Ingen anger, ikkeno stress i framtiden og vi er bestevenninner fortsatt. Bare ha betydningsløs sex og ha det gøy! :D

No surprise - alle kvinner liker kvinner. Verden er perfekt for menn.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Fordi vi velger kvinnfolk framfor dere avogtil fordi dere stresser hodene våre så fælt at vi blir seksuelt forvirret? :tunge1:

Tror ikke det. Vi gjorde det for oss, ikke for alle mannfolkene i verden.

Skrevet
Fordi vi velger kvinnfolk framfor dere avogtil fordi dere stresser hodene våre så fælt at vi blir seksuelt forvirret? :tunge1:

Tror ikke det. Vi gjorde det for oss, ikke for alle mannfolkene i verden.

Hvem du vil legge ansvaret på får være din avgjørelse. Din rasjonalisering av hendelsen spiller ingen rolle for meg.

Jeg håper da dere gjorde det for dere selv. :tommel: Jeg fikk ikke noe glede av det hvertfall. Alt jeg gjorde var å konstatere noe som i større og større grad fremtrer som en gjennomgående faktum.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hvis du ikke fikk noe glede av det, er du iallfall ikke en kg-lurker-mann og takk gud for det! :tommelsmil:

Skrevet
No surprise - alle kvinner liker kvinner. Verden er perfekt for menn.

eller

derfor er

verden perfekt for kvinner

:kaffe:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror det er en god ide. Finn en en annen å ha det gøy, men kjør ekstra safe denne gangen. Finn en gutt som virker virkelig som et godt menneske, selv om han ikke er den kjekkeste eller den som tenner deg mest.

Gjest Pjusk
Skrevet

... Men hvis man skal "bruke" en annen bevisst på denne måten, må man jo også huske på å være ærlig mht at dette kun er sex for gøy/uforpliktende.

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Selv om dyne-tryne mener det er effektiv tror jeg ikke noe på at det gjelder generelt. Det handler ikke om å komme over, men å skyve unna. Å løpe fra problemer er somregel en dårlig strategi.

Jeg har lest den andre tråden din også og det eneste rådet jeg vil gi er at du må like deg selv først før du finner noen andre som du vil skal like deg. Bruk tida til refleksjon, sosialisering med venner, trening, eller hva som helst som gjør deg happy. Da får du ikke bare skjøvet problemene unna, de løser seg etterhvert av seg selv. Følelser har den egenskap at de endres når man fokuserer på dem. Å reflektere over dette, både slik du gjør med å skrive på KG og på andre måter er utelukkende positivt, selv om du kan grave deg enda litt ned før ting blir bedre. Å pule seg utav det gjør ikke selvbildet ditt noe bedre. Iallefall ikke på sikt.

Skrevet
eller

derfor er

verden perfekt for kvinner

:kaffe:

Verden er perfekt for den som ser den som perfekt for seg selv. I do!

Gjest Line27
Skrevet

Ja, tror det er en god ide å finne en person, som er et godt menneske ihvertfall, ikke en sånn dust som han her var !

Han jeg møtte var sjarmerende, og tiltrekkende sexuellt, men ikke så pen at han hadde noen grunner til å tro at han var så flott som han trodde - Han påsto han var innbilsk, men var ikke akkurat perfekt utseende messig, og heller ikke væremåten lenger ! Han virket veldig ordentlig ut til å begynne med, men nå er han AVSLØRT !!!!

Jeg vil heller ta tiden til hjelp, orker ikke å bli såret igjen med det første. Føler jeg må komme meg igjennom dette slaget først. Det føles som mobbingen jeg var utsatt for i barndommen , kom på nytt - men på en annen måte - nemlig sexuellt. Det er pyton, men vil videre - men er vel riktig å ta tiden til hjelp også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...