Gjest Gjestemannen Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Sexlivet har havnet i en kjedelig sirkel. Det kan gå 14 dager mellom hver gang og alltid etter det samme mønsteret. "Har du lyst?"-"Ja"-*INN-UT-INN-UT*-*ferdig*-"Har du tatt brødet opp fra fryseren?"... Dette driver meg til vanvidd. Aldri noe mer enn samleie. Aldri noe langt forspill. Aldri noen samtale som går over timer i forveien som hisser hverandre opp. Aldri noen meldinger på telefonen som hinter den veien. Alltid ferdig med sexen med en gang det har gått. Dessuten så vet jeg alltid 5 minutter etter at jeg er hjemme om det blir noe denne kvelden, bare ved å lese humøret hennes. Selv om jeg prøver å tenke positivt, så er resultatet gitt på forhånd. Er hennes humør dårlig, så er det ikke vits i å hinte om sex. Da får jeg bare kjeft, så jeg sovner heller med ereksjon enn å i det hele tatt nærme meg temaet. Jeg synes ikke jeg trenger å godta å få kjeft fordi jeg ymter frempå at jeg har lyst på henne, og jeg prøver alltid å se an situasjonen slik at jeg er ikke uten sidesyn heller. Alt dette fører til at jeg desverre tenker på sex nesten hele tiden. Og det blir ikke positive tanker av en sånn situasjon. Og når det først kommer til sex er jeg gjerne overopphisset, fordi det er såpass mye bygget opp inne i meg før det blir noe. OG det er slitsomt det også. Alt dreier seg om kommunikasjon, men jeg klarer ikke helt å låse opp hele madammen på dette feltet. Jeg har prøvd flere ganger å ta det opp, men det blir aldri noe mer enn et par setninger så er vi over på neste tema. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre.
Gjest Agnar Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Tror du akkurat har beskrevet gjennomsnittsmannen i Norge...
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Når hun er i dårlig humør eller "fiendtlig" eller likeglad ovenfor deg - gjør du noe for å påvirke humøret hennes tidligere på dagen? Gjør du husarbeid uten å bli bedt/mast på, gir henne en og annen overraskelse, klem, massasje eller snakker ordentlig med henne (spør hvordan hun har det, f eks)? Endel av oss kvinner er slik at "alt" (i hvert fall mye) må være bra før vi har lyst på sex... Er jeg sur eller sliten eller føler at samboern min har oversett/glemt meg hele dagen får jeg ikke lyst på sex på kvelden, selv om jeg generelt er veldig glad i og tiltrukket av ham. Men humøret tidlig på dagen kan jo selvsagt forandre seg til kvelden, da.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Om det ikke er noen fare for at hun kan ta noen av eiendelene dine så er det kanskje best å gå videre til en annen dame. Du kan jo få deg en elskerinne som en midlertidig løsning.
Ce'Nedra Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Du sier du har prøvd å ta det opp, men har du tatt det opp på en ordentlig måte, ikke i senga eller i forbifarten? Si at du trenger tid til å snakke med henne om noe viktig, at dere må få satt dere ned, for slik kan dere ikke ha det lenger. Ta det opp på en fin måte, men si at du trenger forandring på dette punktet. For at hun ikke skal bli sur, kan du samtidig spørre om det er noe som plager henne, om du gjør noe feil eller om det er noe du kan gjøre annerledes. Kanskje du samtidig får vite noe du ikke visste.. Når jeg ikke har lyst på sex, er det gjerne fordi det er noe som plager meg og at jeg ikke har det bra.. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Sexlivet har havnet i en kjedelig sirkel. Det kan gå 14 dager mellom hver gang og alltid etter det samme mønsteret. "Har du lyst?"-"Ja"-*INN-UT-INN-UT*-*ferdig*-"Har du tatt brødet opp fra fryseren?"... Dette driver meg til vanvidd. Aldri noe mer enn samleie. Aldri noe langt forspill. Aldri noen samtale som går over timer i forveien som hisser hverandre opp. Aldri noen meldinger på telefonen som hinter den veien. Alltid ferdig med sexen med en gang det har gått. Dessuten så vet jeg alltid 5 minutter etter at jeg er hjemme om det blir noe denne kvelden, bare ved å lese humøret hennes. Selv om jeg prøver å tenke positivt, så er resultatet gitt på forhånd. Er hennes humør dårlig, så er det ikke vits i å hinte om sex. Da får jeg bare kjeft, så jeg sovner heller med ereksjon enn å i det hele tatt nærme meg temaet. Jeg synes ikke jeg trenger å godta å få kjeft fordi jeg ymter frempå at jeg har lyst på henne, og jeg prøver alltid å se an situasjonen slik at jeg er ikke uten sidesyn heller. Alt dette fører til at jeg desverre tenker på sex nesten hele tiden. Og det blir ikke positive tanker av en sånn situasjon. Og når det først kommer til sex er jeg gjerne overopphisset, fordi det er såpass mye bygget opp inne i meg før det blir noe. OG det er slitsomt det også. Alt dreier seg om kommunikasjon, men jeg klarer ikke helt å låse opp hele madammen på dette feltet. Jeg har prøvd flere ganger å ta det opp, men det blir aldri noe mer enn et par setninger så er vi over på neste tema. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre. Hmm.. Er du samboeren min?
Gjestemannen Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Hmm.. Er du samboeren min? Jeg er gift...
Gjest Don Giovanni Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Tror du akkurat har beskrevet gjennomsnittsmannen i Norge... Godt å høre at jeg ikke tilhører gjennomsnittsmannen iallefall. Hyggelig å være spesiell Jeg ser klart at situasjonen TS er i , er noe de fleste par kan komme oppi, men ærlig talt ; Kjeft når han hinter om sex? At hun finner det vanskelig å prate om er en ting. At hun har mistet lysten for en periode en annen. Men du skal være bra pingle om du innfinner deg med situasjonen slik du beskriver den. Å fått kjeft, direkte kjeft, for å hinte om sex ville ført til at jeg aldri mer kom til å hinte om det, og dersom dama selv ikke hintet innen nær fremtid hadde jeg funnet meg noen andre. At hun ikke har lyst er legitimt, men det er ikke legitimt å ikke kommunisere om det i et parforhold. Da viser hun utrolig liten forståelse for TS og liten respekt for forholdet deres. Det ville jeg aldri akseptert.
Paradokset Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Når hun er i dårlig humør eller "fiendtlig" eller likeglad ovenfor deg - gjør du noe for å påvirke humøret hennes tidligere på dagen? Gjør du husarbeid uten å bli bedt/mast på, gir henne en og annen overraskelse, klem, massasje eller snakker ordentlig med henne (spør hvordan hun har det, f eks)? Endel av oss kvinner er slik at "alt" (i hvert fall mye) må være bra før vi har lyst på sex... Er jeg sur eller sliten eller føler at samboern min har oversett/glemt meg hele dagen får jeg ikke lyst på sex på kvelden, selv om jeg generelt er veldig glad i og tiltrukket av ham. Men humøret tidlig på dagen kan jo selvsagt forandre seg til kvelden, da. Dette stusser jeg litt på. Hvorfor er det slik at mannen må "betale" i form av ekstra oppmerksomhet, blomster og husarbeid for å gjøre seg fortjent til sex? Nå forutsetter jeg at mannen tar sin del av byrdene hjemme, behandler deg med respekt og gir deg normal oppmerksomhet - slik partnere bør gjøre. Ikke at det er noe galt med blomster eller ekstra oppmerksomhet av og til, men det ville være fryktelig turn off for meg å føle at jeg måtte gi noen "ekstra" hver gang - for at hun i det hele tatt skulle ønske å ha sex med meg. Bør ikke lysten komme naturlig(selvfølgelig har man ikke alltid lyst)?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Ærlig talt: Skal det bli noe på deg, må du bruke masse penger på henne. Reiser, smykker, blomster osv. En vanlig, kjedelig mann er ikke nok for å få trusen hennes våt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå