Gjest Gutt 18 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hva betyr det når det står i kontaktannonsen at en kvinne "søker etter en ressurssterk mann"? Betyr det en mann med penger? Kanskje jeg skal bare la være å svare... Gutt 18
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Fra min side: Kan stort sett ta vare på seg selv, og i et knipetak kan hjelpe andre om det trengs. For meg er ikke mye penger en nødvendighet, men enten ok og stabil økonomi, eller mulighet til å ta de prioriteringene som er nødvendig for å ikke gå i minus med en normal til lav inntekt. Noen som svir av hele studielånet på øl er ikke noen jeg personlig ville definert som resurssterk. Men hva det betyr på kontaktannonsespråket aner jeg ikke
la Flaca Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Alt du kan si om deg selv som er positivt er ressursene dine. Penger, intelligens, ambisjoner, utdanning, evner innen idrett/ musikk etc., politisk engasjement osv. Har du mye av det er du en ressurssterk person. Det handler ikke bare om å ha penger.
Gjest Bdog Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hva betyr det når det står i kontaktannonsen at en kvinne "søker etter en ressurssterk mann"? Det betyr at hun søker etter en mann som kan ta vare på henne siden hun ikke greier det selv. Hun har trolig stor gjeld og enda større psykiske problemer. Venner og familie har hun gjort seg uvenner med pga. evinnelige krangler om penger og pga. hennes psykotiske innfall. På samme måte har hun flådd og slitt ut sine tidligere partnere. Hun ser kanskje relativt bra ut, men har nå blitt såpass gammel eller feit at hun ikke kan trekke menn bare på utseendet. Følgelig er hun blitt desperat og må benytte seg av kontaktannonser. Ta også høyde for at hun har et par unger som bor hos fedrene.
turbogirl Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Herre min er det mulig... tydeligvis stor forskjell på hva folk mener.. Jeg er nokk mere enig med de to første svarene
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ville vel kanskje vurdert det opp i mot resten av annonsen. Om det står at hun er ute etter sex med en ressursterk mann ville jeg nok f.eks. tenkt at hun var ute etter å ha sex, og fått mye penger for det
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Hva betyr det når det står i kontaktannonsen at en kvinne "søker etter en ressurssterk mann"? Betyr det en mann med penger? Kanskje jeg skal bare la være å svare... Gutt 18 At de har ordnet økonomi rett og slett, med alt hva det innebærer.(altså ikke en mann uten obb og med stor gjeld)
viren Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Med ressurssterk tenker jeg på en person som kan ta vare på seg selv: det kan også gjelde økonomi, men gjerne intelligens, utdanning, intregritet, jobb, kunnskap, interesser, sosial, evne til å ta tak i eget liv.
wondergirl Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Jeg ville også tenke at hun vil ha en mann som klarer seg selv og som vil ha en kjæreste, ikke en mamma.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Hva betyr det når det står i kontaktannonsen at en kvinne "søker etter en ressurssterk mann"? Betyr det en mann med penger? Kanskje jeg skal bare la være å svare... Gutt 18 Det betyr at hun søker etter en mann som vet hva ressurssterk betyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå