Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

He he, leser headingen og ser at den kan mistolkes, men saken er at jeg er blitt forelkset i en av mine beste venner.

Jeg vet at han vet det, fordi jeg har lagt opp til flørt.

Nå kommer han til Oslo om par dager, og den første dama han vil møte er ...meg.

Har glemt å spørre han om han vil møte flere.

Han flørter med meg, jeg er ikke født i går a kkurat, men vet at han aldri går tom for damer (dvs han er en verre og større flørt enn jeg er)

Har til og med husket å spise, han vil selvfølgelig blande seg inn i sf-greia mi også, og det vil jeg ikke vise han. Hadde han visst, men han vet det kanskje.

Jeg kan ikke spørre han hva han føler for meg, jeg vet han er glad i meg, vi er jo venner.

Jeg har til og med fridd til han og han har sagt ja, med en gang.

Tenker litt nå at han skal se meg litt an, vi har aldri kysset engang, men ingen av oss hadde mulighet, kun lyst.

Han synes jeg har vakre hofter, hans ord.

Jeg er så i tvil, er litt skadeskutt, men det vet han. Jeg har fortalt han ting jeg ikke skriver om på kg akkurat.

Han vet det meste om meg, jeg er som sagt forelsket og da vil jeg ikke holde noe skjult. Må jo gi han en sjanse til å ikke føle noenting for meg, men det har ikke virket, og nå vet jeg ikke...

Egentlig hadde jeg tenkt å la være å møte han helt til høsten, men han ringte og kommer om par dager, sa han.

Vet at han vil bli minst to dager her, og så dra meg opp på ett eller annet fjell.

Måtte bare skrive det, er redd...

Ikke redd han, men det er lettere å flørte enn å ligge i samme rom/seng, name it.

Noen råd, jeg trenger gode råd nå. Pusteøvelser f.eks, har aldri vært så forelsket før - i alle fall ikke når han skal bo hos meg en stund og vi ikke er på kyssestadiet engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...