Gå til innhold

Å date en bra fyr, men samtalen går ikke så lett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_katerina_*
Skrevet

Hei,

Møtte en fyr forrige uke på en fest. Endte opp med å rote litt den kvelden og bestemte oss for å møtes igjen. Var ute og spiste middag sammen på lørdag, noe som gikk veldig bra. Samtalen fløt og vi hadde det veldig fint. Møttes igjen både på søndag og mandag. Var veldig hyggelig, men merket at det var litt vanskeligere å holde samtelen gående. Han har reist bort en ukes tid nå, så vi treffes vel igjen til uka. Men greia er den at jeg begynner å bekymre meg for om vi passer sammen, nettopp fordi det kan være litt vanskelig å holde samtalen gående. Begynner å bli redd for at han skal "gi opp" hele greia, og ikke finne meg interessant nok, hvilket er en mulighet. Men det som er problemet for min del er at jeg merker at jeg holder igjen litt på hvem jeg er, at jeg ikke tør å vise ham hele personligheten min. Tror dette kan ha noe å gjøre med at jeg er redd for at han ikke vil være interessert i den jeg egentlig er. Samtidig er det å møte en person som han litt skremmende for meg, noe som har å gjøre med at han har så mye av det jeg ser etter hos en mann. Han er også den første personen jeg i det hele tatt dater på 3 år nå.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men det er alltid godt med noen ord/innspill fra andre. Er det noen som har hatt det litt som jeg har det nå, og hvor det har ordnet seg med den andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Satser du ikke alt i form av å vise hvem du faktisk er, kan du like gjerne glemme hele greia. Synd, men sant.

I kjærlighet må man faktisk satse alt hver gang. Og regne med å gå på tryne noen ganger. Men det er jo verd det den dagen du slipper å gå på trynet, men heller blir fanget opp av varme armer.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...